Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Автостраховики скоротили виплати в I півріччі на 5,8%

П'ятниця, 9 серпня 2013, 10:00

Страховикам вдалося в січні-червні 2013 року збільшити клієнтську базу за договорами "автоцивілки" на 5,1%.

Однак це не позбавило страховиків бажання заощаджувати на виплатах - вони скоротилися в I півріччі 2013 року на 5,8%, пише "Комерсант-Україна".

За підсумками I півріччя страховикам не вдалося зберегти тенденцію зростання премій по обов'язковому страхуванню автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ), що спостерігалася у квітні-травні 2013 року.

За шість місяців вони скоротили збір премій з "автоцивілки" на 0,1% - до 1,22 млрд гривень, повідомили в Моторному (транспортному) страховому бюро України.

Падіння платежів відбулося на тлі зростання кількості проданих полісів на 5,1% (до 4,4 млн шт.).

Це зростання пояснюється сплеском автопродажів в березні 2013 року, коли було реалізовано 19,13 тис нових легкових автомобілів, що на 60% більше, ніж у лютому.

Українці активно купували автомобілі напередодні запровадження підвищених мит на імпорт автомобілів.

Страховики називають ці цифри закономірними. "Це викликано сформованою практикою пролонгації договорів страхування, які раніше були зав'язані на графіку техоглядів автомобілів. Обов'язковий техогляд скасували, але періоди пролонгації залишилися колишніми", - заявив директор департаменту продажів СК "PZU Україна" Василь Дужак.

Є пояснення і зниження обсягів премій при зростанні кількості застрахованих автомобілів.

"98,5% водіїв, які купили поліси ОСЦПВ, не потрапляють у ДТП. Відповідно, страхова компанія має право надати їм знижки. Як правило, це є одним із способів утримання клієнта", - сказав голова комісії зі страхування Українського товариства фінансових аналітиків В'ячеслав Черняховський.

За кожен рік беззбиткової їзди страховик може надати клієнтові знижку 5%, максимальний її розмір - 50%.

При цьому страхувальник при пролонгації договору може позбутися 20-відсоткової знижки, навіть якщо він усього один раз потрапив у ДТП.

Економічна правда

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування