Княжицький каже, що витратив на канал "небагато" і не просив у Жванії гроші

11 переглядів
Середа, 16 жовтня 2013, 11:27

Депутат Микола Княжицький заявляє, що "регіонал" Давид Жванія не має стосунку до його каналу "Новини TV", а запуск коштує "порівняно небагато".

Про це він написав у Facebook, відповідаючи на питання Української правди.

"Давид до мого проекту не має ніякого відношення", - наголосив він відповідаючи на питання про те, чи вів він з ним переговори про фінансування його нового проекту.

"Я розповідав про свій проект десяткам людей, але ніколи не вів переговорів з Давидом про будь-яку його участь в цьому проекті", - сказав він.

"Втім, я був би готовий такі переговори і з ним вести, якби я був впевнений, що його політична орієнтація проекту не завадить. Але, як Ви розумієте, у мене немає такої впевненості . Як і немає впевненості, що мій проект був би йому цікавим. І Давид тут не виняток", - написав він.

"У мене багато знайомих і серед політиків, і серед бізнесменів, такі ж вимоги я висуваю і до решти", - сказав він.

Відповідаючи на питання про те, що він запускає канал власним коштом, а згідно з декларацією за 2012 рік він заробив 853 тис. 574 грн, дружини - 103 тис 280 грн і чи можна на такі гроші запустити канал, він сказав:

"Тобто Ви вважаєте, що до минулого року мене не існувало? Я не займався бізнесом, нічого не створював і не продавав бізнесів? Мені 45 років! До чого тут минулий рік?"

Відповідаючи на питання, скільки грошей він вклав у новий канал, Княжицький відповів:

"Канал приватний, тому це моя справа, скільки вкладати. Можу сказати, що порівняно не багато. Канал будую у приміщенні, яке приватизував ще у 2003 році, техніку беру не дорогу, частково вживану. Це у десятки разів менше, ніж вкладалося у ТВі і у тисячі-ніж в Інтер", - зазначив він.

За даними "Української правди", на запуск телеканалу ТВі: все обладнання і рік роботи каналу пішло близько 7 мільйонів доларів.

Як розповідають джерела УП в телевізійних колах, лише система автоматизованого монтажу і видачі в ефір, якою користуються на телеканалах коштує близько 700 тисяч євро. 

Як відомо, 23 квітня 2013 року відбулося силове захоплення телеканалу ТВі, якому передувала підробка документів про зміну власника телеканалу Кагаловського та звільнення з посади директора каналу Наталки Катеринчук.

Пізінше стало відомо, що Високий суд Англії за позовом Костянтина Кагаловського заборонив компанії Balmore Invest Limited будь-які дії, що "можуть призвести до втрати прямого та постійного контролю над акціями" телеканалу. В свою чергу Олександр Альтман, який представився колективу телеканала як новий інвестор, заявляє, що заяви про рішення суду не відповідають дійсності.

Альтмана на каналі захищав Княжицький.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua