Українська Coca-Cola перепросила за "непорозуміння" з "російським Кримом"

Вівторок, 5 січня 2016, 16:27
Українська Coca-Cola перепросила за непорозуміння з російським Кримом
ВКонтакте Coca-Cola

Українське представництво компанії Coca-Cola перепросило за "непорозуміння" через публікацію карти Росії, на якій Крим був вказаний територією цієї країни.

Про це йдеться в офіційному коментарі компанії, надісланому "Українській правді".

"Перепрошуємо за непорозуміння. Ми не підтримуємо жодних політичних рухів і партій. Наша задача – виробництво високоякісних напоїв. Ми працюємо заради миру та дотримуємось норм міжнародного права", – сказано у повідомленні.

"Ми зв'язалися з агентством, шо здійснювало роботи по створенню контенту, його розміщенню і модерації офіційних соціальних спільнот. Було прийнято рішення видалити цей пост, хоча, як задумувалось, картинка не претендувала на географічну точність, вона була сприйнята інакше і викликала дискусію", – додали в компанії.

Як відомо, 30 грудня на офіційній сторінці Coca-Cola у соцмережі "Вконтакте" була опублікована карта Росії, на якій не був зазначений Крим, Калінінградська область та Курильські острови.

Після того, як російські користувачі почали масово висловлювати своє невдоволення нею, компанія в ніч на 5 січня опублікувала нову карту, на якій Крим був позначений територією РФ і принесла свої вибачення перед росіянами.

"Шановні учасники спільноти! Ми приносимо щирі вибачення за ситуацію, що склалася. Карта виправлена! Сподіваємося на ваше розуміння", – йшлося в повідомленні.

Після того, як на ситуацію звернули увагу ЗМІ, всі записи і коментарі на цю тему були видалені зі сторінки спільноти.

Це викликало хвилю обурення серед українських користувачів соцмереж, багато з яких закликали бойкотувати продукцію Coca-Cola.

#BanCocaColaКомпания Coca-Cola принесла извинения за публикацию карты России, на которой отсутствует Крым, Калининград...

Posted by Mustafa Nayyem on Tuesday, January 5, 2016

Українська правда

"Українська правда" в Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: