Російський телеканал, що показав антиукраїнський сюжет, обіцяє виправитись

13454 перегляди
Вівторок, 4 квітня 2017, 15:21

Власник телеканалу Russian TeleVision International (RTVi) запевняє, що виявлені в його ефірі порушення українського законодавства будуть усунені найближчим часом.

Про це повідомляє прес-служба Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

Як зазначається, 13 березня Нацрада звернула увагу компанії "СонаР", дистриб'ютора RTVi в Україні, на те, що в ефірі телеканалу 2 і 10 лютого кілька разів транслювалася передача "Особое мнение" (спільний проект з радіостанцією "Эхо Москвы"), учасники якої ставили під сумнів існування України як суверенної держави та висловлювали підтримку терористичних дій проросійських бойовиків та російських найманців на сході України.

Також вони вказували на нелегітимність чинної влади в Україні, висловлювали думку про необхідність поділу нашої території, збройного повалення конституційного ладу, анексії іншими країнами територій України.

Крім того, кажуть у регулятора, 4 лютого телеканал транслював художній фільм "Мамочки" 2010 року випуску, в якому позитивно зображено діяльність працівників російських правоохоронних органів та військовослужбовців.

Компанія "СонаР" передала відповідну скаргу правовласнику RTVi британській компанії Brenrose limited, яка у свою чергу зауважила, що припустилася порушень через недостатню поінформованість працівників творчих колективів програм про обмеження в Україні на подібні передачі і фільми.

Зрештою Brenrose limited запевнила, що виявлені Нацрадою порушення будуть найближчим часом усунені і більше не повторяться.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua