телебачення
Матеріали по темі

Хорошковського змусили продати "Інтер" - член ради телеканалу

Валерій Хорошковський був змушений продати Inter media group limited компанії Дмитра Фірташа через критичні новини про роботу влади.

ФІРТАШ СТАВ ВЛАСНИКОМ "ІНТЕРА"

Дмитро Фірташ став власником медіа-холдинга Валерія Хорошковського, куди входить канал Інтер.

Арбузов створює власний медіахолдинг - ЗМІ

Перший віце-прем'єр (колишній глава НБУ) Сергій Арбузов має причетність до нового російськомовного таблоїду "Взгляд", тижневика "Взгляд ТВ" та сайту "Свободная пресса".

Державні телерадіокомпанії скоротять штати

Держкомітет телебачення й радіомовлення зобов’язав державні телерадіокомпанії скоротити від 10% до 18% співробітників і зменшити виробництво програм

Шустер через Тимошенко відмінив перший ефір?

Телепрограма "Шустер live" у п’ятницю не вийшла у прямому ефірі на Першому національному телеканалі.

Нацрада перевірить 5 канал через Мельниченка

Національна рада призначила позапланову перевірку діяльності "5 каналу".

Винного у перешкоджанні роботі журналістів у Дніпропетровську оштрафували

Кіровський районний суд Дніпропетровська визнав винним співробітника автовокзалу, який перешкоджав роботі знімальної групи місцевого 11-го телеканалу.

Перший національний накупив радянського кіно на 734 тисячі

Національна телекомпанія України купила у товариства з обмеженою відповідальністю "КіТ" права показ кількох фільмів на суму 734 тисяч гривень.

"Батьківщина" проситься до Шустера змивати "брехню" Кузьміна

"Кузьмін у режимі спецформату використав ефірний час, щоб вилити чергову порцію бруду і зухвалої брехні на головного політичного опонента чинної влади", - наголошено в заяві.

Перший канал на межі банкрутства – профспілка

Профспілка Національної телекомпанії заявляє про те, що НТКУ опинилася на межі банкрутства, через яке трудовий колектив може втратити роботу.

Найбільше "джинси" за жовтень знайшли на Першому

Найбільше матеріалів з ознаками замовності або цензури у жовтні місяці розмістив Перший національний канал, на другому місці - ТРК "Україна".

У V-tv, яка очорнювала опозицію, запевняють, що її ролики правдиві

Телекомпанія "V-ТВ" визнає, що ролики програми "Останнє попередження", які компрометували лідерів опозиції, були проплачені, але заперечує, що вони наклепницькі

У день виборів "Перший" покаже голосування он-лайн, проект Шустера і концерт

28 жовтня, у день виборів до Верховної Ради, Перший національний висвітлюватиме перебіг парламентських виборів цілодобово

"Квартал" пішов із Інтера не через гроші, а заради творчості

"Студія Квартал-95" заперечує комерційний підтекст свого переходу з телеканалу Інтер.

Тепер УДАР скаржиться на технічну кандидатку, яка ллє на них бруд з УТ-1

Партія "УДАР" звернулася з листом до Національної телекомпанії України та ЦВК щодо трансляції фільму, який містив ознаки чорного піару проти політичної партії та її лідера.

"Студія Квартал-95" пішла з каналу Хорошковського

"Студія Квартал-95", яка декілька років співпрацювала з групою каналів "Інтер", уклала угоду з конкурентним каналом "1+1".

Студія Шустера просить у кандидатів 20 тисяч доларів за 45 хвилин ефіру

"Савік Шустер Студія" пропонує кандидатам у депутати 45-хвилинну участь у програмі на "Першому національному" за 20 тисяч доларів

Янукович узявся за ТВі, щоб отримати легітимізацію виборів - Княжицький

Директор ТВі Микола Княжицький вважає, що президент Віктор Янукович доручив розібратися з ситуацією довкола телеканалу через тиск міжнародної спільноти

Телебаченню загрожують русифікація, звільнення та скорочення виробництва

Вилучення "мовної" графи з ліцензій на телерадіомовлення не лише призведе до русифікації українського телебачення, але й негативно позначиться на ринку праці

В Україні призупинили трансляцію каналу National Geographic

ТВі просить прокуратуру перевірити "Тріолан"

Телеканал ТВі заявляє, що кабельний оператор "Тріолан" веде подвійну бухгалтерію, здійснює діяльність без ліцензій та дає хабарі посадовцям органів державної влади.

Американський суд підтримав Гусинського у конфлікті навколо ТВі

Верховний суд Нью-Йорку виніс проміжне рішення щодо конфлікту навколо телеканалу ТВі на користь Володимира Гусинського.

Телеканали побили рекорди "заказухи". Лідер - Перший національний

Лідером з кількості матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності у липні став Перший національний.

ТВі озвучив ціни на передвиборчу рекламу

Телеканал ТВІ встановив вартість ефірного часу для проведення передвиборної агітації під час кампанії з виборів Верховної Ради

"Тріолан" відмовився повернути ТВі у свою мережу

Телеканал ТВі найближчим часом не буде відновлений у мережі кабельного оператора "Тріолан".

ТВі, який вимкнули в 11 містах, радить, як його повернути

Телеканал ТВі радить громадянам, які хочуть бачити ТВі у своєму телевізорі, надіслати провайдеру лист з претензією.

Кисельов та Шустер підуть у відпустку разом з депутатами

"Велика політика з Євгеном Кисельовим" йде у літню відпустку у червні, а "Шустер live" у липні.

На кримському каналі стверджують, що не знімали програму через Януковича

Повтор випуску новин телекомпанії "Крим" не відбувся з технічних причин, а не через відсутність сюжетів про президента.

"Перший національний" відмовився транслювати форум опозиції

"Перший національний" відмовився транслювати в прямому ефірі Форум об’єднаної опозиції, який відбудеться 12 травня на Михайлівській площі у Києві

ТВі заявляє про тиск на підприємців, які співпрацюють з каналом

ТВі заявляє, що співробітники податкової міліції почали тероризувати осіб, які надають або надавали послуги телеканалу.