Томенко: обличчя Януковича не є соціальною рекламою

Субота, 14 січня 2012, 11:09

Бігборди із зображенням президента Віктора Януковича та інших посадових осіб відповідно до закону "Про рекламу" не можуть вважатися соціальною рекламою.

Таку думку висловив заступник голови Верховної Ради Микола Томенко у коментарі, переданому агентству УНІАН.

"Фактично так звані привітання посадових осіб: чи-то президента, чи-то голови обласної адміністрації є видом політичної реклами, а отже повинні розміщуватися та оплачуватися як комерційна реклама і жодного відношення до соціальної реклами не мають", - сказав Томенко.

Заступник голови ВР наголосив, що політична реклама не є видом соціальної реклами. Натомість, додав він, політична реклама – це не лише реклама під час виборчої кампанії, а й реклама, яка розміщується у період між виборчими кампаніями.

"Немає суттєвої різниці між рекламою політичного діяча чи партії до виборів, чи після виборів", - пояснив він.

Томенко нагадав, що ідеологія соціальної реклами полягає у популяризації загальнолюдських цінностей.

"І при всій повазі до портрета президента, ні зображення президента, ні його прізвище не є популяризацією загальнолюдських цінностей", - додав віце-спікер.

Раніше керівник Головного управління забезпечення доступу до публічної інформації адміністрації президента Денис Іванеско повідомив, що привітання президента розміщуються на носіях зовнішньої реклами на підставі закону "Про рекламу" як соціальна реклама.