На сцені – нагородження водіїв року. Перемогу в номінації "Зірковий водій" отримав Ігор Вінницький, найвідданішим водієм став Іван Ливенський, найактивнішим драйвером назвали Валерія Котенка, лідером поїздок (за найбільшу кількість завершених поїздок) – Ігоря Пєрвєрзєва, а найактивнішою жінкою-водійкою стала Анна Грінчук.
З Анною разом виходимо на вулицю під час чергового кава-брейку. Розповідає, що по-справжньому зраділа подарункам – показує сертифікат COMFY, пояснює, що вартість буде видно, якщо зайти у застосунок. Розповідає, що також отримала річну підписку на Forbes – від партнера заходу. На питання про статуетку жартує, що вона важка і можна використовувати для самозахисту, але для цього в застосунку компанії є "тривожна кнопка".
Каже, що робота є її пристрастю та хобі. Автівками цікавилась з дитинства та завжди мріяла бути драйверкою. До повномасштабної війни працювала в Харкові, а згодом – у Вінниці.
"Трафік у Києві мало чим відрізняється від довоєнного Харкова – такі самі затори. От із Вінницею, звісно, велика різниця – там нема ні заторів, ні багато замовлень. Чим більше місто – тим ширші можливості", – коментує Анна. Додає, що компанія дозволяє реалізувати амбіції й заробляти.
"Подобається тим, що це провідна компанія на українському ринку. Вона дбає про безпеку водіїв, постійно переглядає ціни, надає сервіс як водієві, так і клієнту", – каже драйверка. Додає, що від себе намагається забезпечити цілковитий комфорт клієнту.
"Якщо клієнт хоче розповісти про свої проблеми – послухаю, можу щось мотивуюче додати. Звісно, зроблю все можливе, щоб поїздка йому сподобалась", – каже дівчина.
Залишаю водійку насолоджуватись сонцем на вулиці й наздоганяю ще одного лавреата премії – Івана Ливенського.
Іван зізнається: сам не пам’ятає, скільки часу працює з Bolt, але це довго. Політику компанії називає лояльною для водіїв, такою, яка гарантує водієві можливість отримати фінансову незалежність. Компанія дозволяє реалізуватись і заробляти, головне – докладати зусиль та вірити у власний потенціал.
"Водій має бути самовпевненим і швидким", – коментує Іван. Додає, що від наступних заходів чекає поглиблення діалогу між компанією й водіями.
Підходить до групи колег, які готуються брати участь у вікторині. У конференц-залі саме розставили круглі столи для команд-учасників.
"Цікаво спостерігати, як учасники роззнайомились: спершу тримались обережно, лише починали спілкуватись, зараз бурхливо щось обговорюють, обіймаються. Отже, справді починає будуватись певне ком’юніті", – каже Сергій Павлик, який саме виходить у хол. Пояснює: топменеджери не беруть участі у вікторині, але постійно спостерігають за атмосферою заходу, прислухаються до розмов.
"Одна з задач вікторини й заходу в цілому – дати можливість водіям поговорити про реалії, а керівництву – послухати цікаві історії з їхнього життя", – пояснює топменеджер. Додає, що захід – нововведення не лише для компанії Bolt, а й для українського ринку загалом. Метою було провести відкритий діалог із драйверами, зібрати зворотний зв’язок, щоби покращити роботу сервісів. Також саміт має сформувати певне "driver community", якого, на думку Павлика, досі бракує в Україні.
"Водії – наші партнери, і ми прагнемо будувати з ними партнерські відносини. Драйверів дуже багато – сотні тисяч, але немає майданчика, де вони можуть просто зібратися, побачитися, поговорити про перспективи", – пояснює керівник напряму.
Додає, що однією із задач саміту і виступів запрошених спікерів було мотивувати водіїв подумати про майбутнє.
"Спостерігаємо, що водіїв цікавить тема поглиблення співпраці. Думають про розвиток: «Окей, я сьогодні водій, 5 днів на тиждень, 8 годин часу провожу за кермом – а що далі? Що я можу ще винести з партнерства, як я можу далі розвиватися?».
Сьогодні це активний користувач нашої платформи, а в майбутньому водій може стати власником дотичного бізнесу. Сьогодні піднімали такі теми, як, наприклад, створення власного автопарку. Бачимо, що десь бракує кваліфікованої підтримки, певних фінансових інструментів – це те, що вирішується саме у ком’юніті. Компанія готова співпрацювати: зараз аналізуємо, що необхідно водіям й автопаркам і формуємо інструменти, які могли б їм допомогти (експертиза, доступ до фінансових інструментів тощо)", – додає Сергій Павлик.