Зловити всі яскраві миті життя – в одязі майбутнього

Зловити всі яскраві миті життя – в одязі майбутнього

За підтримки INTERTOP
25 грудня 2023

Життя – суперцінна річ і складається з безлічі неймовірних моментів, якими можна й варто насолоджуватись на природі – незалежно від погоди. Щоби зберегти тепло й комфорт і не пропустити жодної неповторної миті – INTERTOP пропонує технологічний одяг світових брендів. Такі речі не просто дозволяють проводити максимум часу на відкритому повітрі в найбільш сніжний, морозний або дощовий день, а й створюють стильний образ – часто мають "футуристичний" вигляд, а деякі адаптовані під класику та кежуал. Окрім того, більшість технологічних моделей виготовлені за новими екотехнологіями. Одяг, взуття та аксесуари українці можуть придбати в мережі INTERTOP.

Про те, які саме інноваційні моделі світових брендів представлені на українському ринку, які мають попит в українців, чим вони стануть в пригоді в зимовий сезон та як зібрати ідеальний образ для української зими, Українська правда розповість за підтримки INTERTOP.

Що таке технологічний одяг

Технологічний одяг (techwear) – це інноваційне вбрання для повсякденного носіння, в якому використовують технологічні матеріали (софт шелл, мембрани, фліс, термотканини). Також до технологічного одягу зараховують спеціальне вбрання спортсменів, термобілизну. Такий одяг часто називають "речами майбутнього", адже він суттєво полегшує життя людини, захищаючи від холоду, злив і при цьому поєднує в собі легкість та зручність.
Можливості створювати techwear індустрія зобов’язана революційним свого часу відкриттям винахідників Вілберта Гора та його сина Роберта Гора, які лягли в основу технології Gore-Tex. Дослідники знайшли ефективний метод, що дозволяє розтягнути тефлон до надтонкої мембрани з пористою структурою. Готовий матеріал виявився здатний пропускати пару, що утворюється від вологи, і повністю відштовхувати воду. Згодом матеріал став успішно використовуватися для створення легкого повсякденного одягу на будь-яку погоду.
Технологічні матеріали в поєднанні з унікальною конструкцією наділяють одяг такими властивостями:
  • хорошою циркуляцією повітря;
  • досконалою свободою рухів;
  • відмінною водонепроникністю.
Зараз всесвітньовідомі бренди виготовляють технологічний одяг, взуття та аксесуари, проводячи нові дослідження задля покращення технологій комфорту та зручності.

Які бренди, що використовують інновації в розробці одягу та взуття, представлені в INTERTOP

У мережі INTERTOP представлені одяг, взуття та аксесуари понад 500 брендів, серед них, зокрема, флагмани в розробці технологічного одягу, які мають запатентовані винаходи й покращують конструкцію моделей з кожним новим сезоном.

Geox

Geox – італійський бренд, назва якого складається з грецького "Geo" (земля) та літери "X", що символізує сучасні технології, – є одним із визнаних лідерів розробки й виробництва водонепроникного одягу й взуття, що "дихає". Компанія була заснована Маріо Моретті Полегато (Mario Moretti Polegato) у 1995 році і є власником кількох патентів у галузі технологічних і наукових розробок матеріалів, що дозволяють циркулювати повітрю, але не пропускають воду.
В основі бренду лежить ідея поєднати практичність гумової підошви з властивостями спеціальної мембрани, що не пропускає вологу, але дозволяє ногам дихати. Згодом схожа технологія була реалізована в колекціях одягу: куртки Geox забезпечують відмінну терморегуляцію та захист від вологи та вітру.
Продукція бренду – результат запатентованих досліджень, які проводяться спільно з провідними європейськими університетами. Речі Geox створені для тих, хто цінує інновації та невимушений італійський стиль, але не хоче жертвувати комфортом та якістю.

Чому варто обрати Geox

Тож тим, хто обере в INTERTOP продукцію італійського бренду, можна бути впевненими, що і в період сльоти, і за сніжної погоди, яку, вочевидь, чекатимемо взимку 2024-го – взуття суттєво полегшить життя. У Geox можна буде гайнути будь-куди – в офіс, на атмосферну прогулянку і навіть на зимову пробіжку – при цьому не промочивши ніг й зберігаючи приємне відчуття легкості.
Приблизно такі самі плани можна будувати і з верхнім одягом Geox з удосконаленою дихаючою й водонепроникною мембраною. У пригоді стане і технологія "повітряної кишені" разом із низкою вентиляційних мікроперфорацій над плечима, яку використовують у нових моделях. Компанія засвідчує, що інновація робить одяг на 40% більш повітропроникним, зберігаючи тепло та захист від вологи.
Тож у ньому можна не лише комфортно почуватись взимку на вулиці, а й влаштовувати справжні зимові розваги – зі сніжками, катанням на санчатах та прогулянками в снігопад. Також в асортименті бренду Geox представлені одяг й взуття в стилі Casual з використанням технологій. Найвиразнішою характеристикою є прорізи на підошві за використанням запатентованої технології, яка дозволяє нозі дихати протягом дня. Також бренд завжди асоціюється з елегантністю та комфортом.
Найпопулярніші моделі – це жіночі куртки-дутики, для прикладу:
Зараз це бестселери, вони повторюються протягом 3 сезонів.
Також бренд популярний завдяки великому вибору дитячого взуття. Яскраві кольори, різноманітні малюнки на взутті, колаборації з Disney, Marvel та Mario. Також бренд слідкує за трендами та намагається йти з ними в ногу.

The North Face

The North Face – компанія, яка спеціалізується на виготовленні одягу, взуття та спеціальних аксесуарів для спортсменів. З часу заснування в середині 60-х років Дугласом Томкінсом і дотепер вироби The North Face тестують знані лижники, райдери й рятувальники. За результатами таких випробувань впроваджуються зміни й покращення технологічного одягу The North Face. Крім того, кожну тканину піддають вичерпним лабораторним тестам, щоби підтвердити ефективність розробок.
У 1977 році у продукції The North Face вперше з'явилися вироби на основі мембрани Gore-Tex. А трохи раніше на базі виробництва було створено лабораторію контролю якості. Зараз патенти компанії продовжують вдосконалювати збереження тепла, вітронепродувність та вологостійкість одягу й взуття, а при цьому дозволяти йому "дихати". З топових патентів The North Face – тканина з повною петлею. Вона дозволяє одягу зберігати комфортну температуру тіла, бути приємним на дотик та набагато легшим за моделі зі схожими параметрами.

Чому покупці обирають The North Face

Основні переваги продукції The North Face універсальність, зручність та функціональність. Взуття компанії, все без винятку, є технологічним, оскільки в кожній моделі присутня та чи інша технологія чи навіть декілька.
Тож зимові черевики, утеплені кросівки можна сміливо взувати для пересування засніженим містом, прогулянок сільською місцевістю та активного відпочинку на природі. А якщо додати до цього ще й підвищену зносостійкість The North Face то можна бути впевненим: улюблена пара знадобиться всюди і прослужить довго. Окремі моделі, тестовані спортсменами, підійдуть для походів в гори, активних переходів та зимових видів спорту. 
Найпопулярніші моделі серед покупців INTERTOP – це Thermoball Traction Bootie, T hermoball Traction Mule, Thermoball Progressive Zip, Back-To-Berkeley. Технологічний одяг The North Face, часто випробуваний в екстремальних погодних умовах, також дозволить узимку почуватись в теплі при цьому не переобтяжить вагою. І така "легкість, що зігріває" також є універсальною: куртка чи пальто однаково підійде як для поїздок на роботу бадьорого зимового ранку, прогулянок засніженими парками так і для атмосферного походу в Карпати.
Серед українців найбільш популярні моделі курток Retro Nuptse Jacket, Hmlyn Down Parka, Diablo Down Jacket, Lhotse Jacket тощо. 
Загалом куртки в TNF є однією з найуспішніших категорій серед усього асортименту бренду. Їх вирізняють високі теплоізоляційні характеристики, практичність, технологічність, стильний та трендовий силует.

Timberland

Компанія, заснована вихідцем із Одеси Натаном Шварцем, є одним з найпопулярніших у світі виробником взуття. А класичні жовті черевики Timberland – вже підкорили кілька поколінь поціновувачів комфорту та якості. Створені 50 років тому "жовті бутси" спершу тестували на робітниках і лісорубах. Відтак черевики стали першими в історії індустрії гарантовано водонепроникними. Для них була застосована інноваційна технологія лиття під тиском і кріплення підошви до верху, що створило герметичний ефект.
Зараз Timberland продовжує використовувати конструкцію з герметичними швами та міцну нержавіючу фурнітуру. Запатентовані технології активно використовують і в інших моделях взуття й технологічного одягу Timberland.

Чому обирають Timberland

Взуття компанії обирають завдяки знаку якості, що перевірена роками й постійно вдосконалюється (як-от додавання технологічної устілки Anti-Fatigue, яка запобігає втомі ніг). А якщо йдеться про іконічні "жовті бутси", то тут до витривалості й універсальності додається ще вайб безумовного стилю. Взуваючи жовті Тімбери, гаслом рекламної кампанії яких колись було "Поводься з ними настільки необережно, наскільки зможеш", ти гарантовано отримуєш супервитривале і мегазручне взуття, яке ще й служить стильним елементом образу.
Недаремно найпопулярнішими моделями взуття бренду Timberland в Україні вже не один рік залишаються іконічні черевики жовтого та чорного кольорів – Timberland 6-Inch Premium. За останні три роки у INTERTOP продали понад 3 тисячі пар кожного кольору.
З-поміж одягу бренду українці обирають різні моделі курток та парок Timberland. Наприклад, взимку популярні іконічні куртки Benton Waterproof 3-in-1 Jacket чорного кольору та хакі, які складаються з окремої водонепроникної зовнішньої куртки та теплої флісової внутрішньої. Це дозволяє носити їх окремо або комбінувати разом, зберігаючи тепло та комфорт.
Для зимової погоди зі снігом, вітром і низькою температурою підійдуть куртки й парки з технологією. При повній водо- і вітронепроникності вони "дихають", тож навіть інтенсивна прогулянка, пробіжка чи будь-яка інша активність на холоді не створить вам дискомфорту. До того ж волокна утеплювача Thermore Ecodown, що забезпечує найвищий рівень теплоізоляції і складається з переробленого ПЕТ, дуже міцні і не збиваються в грудки навіть після прання.
Так само зберігає форму ще один топовий в Україні товар – фланелеві сорочки Timberland у клітинку, що також роблять впізнаваним бренд. Вони мають зручний крій, виготовлені з натуральної бавовни та представлені у безлічі варіацій.

Skechers

Skechers – компанія, яка є у топі брендів спортивного взуття в США, заснована 1992 року американцем Робертом Грінбергом. Відтоді Skechers запатентувала численні інноваційні розробки для виготовлення суперзручного взуття та одягу.
Зокрема такі:

Чому покупці обирають Skechers

Взуття Skechers гарантовано захистить від вологи, тож ідеально підійде для мінливої української зими. У моделях із технологією водозахисту 3M Scotchgard™ та Water Repellent та Waterproof зручно та впевнено можна почуватись і долаючи снігові замети, і потрапивши під мокрий сніг або зливу. Саме такі зимові моделі найбільш популярні серед покупців INTERTOP.
До того ж взуття Skechers має суперзручну підошву. Останні роки найбільш популярні серед чоловіків моделі з технологією підошви Goodyear Rubber взуття Skechers.
Це не тільки зручне та технологічне взуття, але й візуальна складова технологічність відчувається навіть взявши взуття в руки. Гумова підошва, яка забезпечує гарне зчеплення з поверхнею.
За результатами продажів у категорії "Одяг" бренду Skechers популярними були й залишаються впродовж року спортивні штани, легінси, футболки, демісезонні куртки та жилети.

Vans

Культовий американський бренд, який побачив світ у 1960-ті. VANS є одним з улюблених брендів скейтбордистів, серфінгістів та музикантів. Перша пара взуття для скейтборду VANS з'явилися у 1976 р. З того часу бренд поступово зміцнює свої позиції як провісник і лідер Streetwear. Візитівка бренду – унікальна "вафельна" підошва, оригінальний дизайн, надійна обшивка та оздоблення, що гарантує неймовірний комфорт.

Чому покупці обирають Vans

Товари бренду – це про зручність, стиль і сучасний підхід, адже Vans асоціюється із суперекологічним виробництвом. Зараз бренд активно використовує екосировину, текстильні матеріали містять принаймні 40% або більше відновлюваних, регенеративних та/або перероблених матеріалів. Наприклад, бренд запатентував нову проміжну підошву та устілку VR3Cush™, що виготовлені з використанням щонайменше 25% піни EVA на біологічній основі, частково отриманої з рослин.
Серед українців популярне також взуття лінійки Old Skool із характерною джазовою лінією Jazz stripe і потовщеною вафельною підошвою "Waffle Cup" з ромбоподібним малюнком протектора, що перешкоджає ковзанню. Для її виготовлення використовують гуму, що пройшла процес вулканізації. При сильному тиску та високій температурі вона стає більш міцною, твердою та еластичною. Впізнаваним маркером моделей є лого на тильній стороні: ч/б – дитячі, червоне – дорослі.
Також дуже популярними є Knu Skool – моделі, що поєднали "дутий" стиль 90-х і сучасну функціональність. Такий відроджений "олдскул" має впізнаваний роздутий язичок і 3D-формовану смужку з боків. П'ятка моделі тягнеться для зручності взування, а фірмова гумова вафельна підошва незмінно є надвитривалою.
Також привертає увагу покупців преміальна лінійка Vans, в якій перевипускають архівні моделі, а також нові силуети, натхненні мистецтвом, музикою та вуличним стилем.
Мають попит серед українців також технологічні моделі одягу Vans. Зокрема, водонепроникні чоловічі й жіночі куртки з технологічним утеплювачем. Вони зручні, функціональні і підходять для різної погоди – у вітряну погоду захищатиме комір-стійка особливої конструкції, а покращений утеплювач DuPont™ не дасть переохолодитись. 

ECCO

Компанія ECCO була заснована в 1963 році Карлом Тузбуєм у маленькому містечку Бредебро на півдні Данії. Протягом 1980-х ECCO розширила свою діяльність на міжнародному рівні, а до 1982 року її продажі досягли 1 мільйона пар взуття на рік. У 1996 році ECCO побудувала власний науково-дослідний і дизайнерський центр в Данії, а з 2009 року науково-дослідний центр ECCO функціонує в Португалії. Компанія бере участь у дослідницькій програмі, щоб зменшити вплив процесу дублення на навколишнє середовище.
ECCO використовує технологічні матеріали – Goretex, Primaloft, Hydromax. Якісна шкіра та тканини з високою зносостійкістю в поєднанні з запатентованою технологією виготовлення Fluidform (гаряче лиття) забезпечує надійність та якість. Також бренд застосовує еко-технологію DriTan, яка дозволяє використовувати тільки вологу, яка вже є в самій шкірі. Завдяки цьому зберігається 25 мільйонів літрів прісної води на рік. ECCO DriTan™ була відзначена нагородою Popular Science's Best of What's New як найкращий інноваційний проєкт.

Які моделі бренду ECCO популярні серед українців

Взуття бренду має дуже розгалужену лінійку моделей – буквально на всі випадки життя, при цьому зберігаючи незмінну зручність. Тож у ECCO можна сходити на побачення, прийти на зустріч, де є дрес-код, сходити в гори або зайнятись активними видами спорту – головне підібрати свою "пару" з відповідними характеристиками.
Серед українців популярні спортивні та надвитривалі моделі взуття Екко з технологіями: Ecco Biom 2.0, Ecco Biom 2.1 X Country, Ecco Biom 2.1 X Mountain, Ecco Exostride, Ecco Exostrike, Ecco Terracruise Ii, Ecco Ult-Trn, Ecco Xpedition Iii, Ecco Rugged Track.

Екоодяг та взуття в INTERTOP

Українці активно підтримують світові тенденції збереження ресурсів та екологічності – на це, зокрема, вказує інтерес до одягу та взуття, що виготовлене з переробленої сировини із застосуванням екотехнологій.
Так, у INTERTOP популярними є моделі Timberland, у виготовленні яких застосовують матеріал, що на 100% складається з переробленого ПЕТ. Міцна екологічно чиста тканинна підкладка ReBOTL™, яку використовують у виробництві, містить принаймні 50% переробленого пластику. Утеплення теж екологічне: перероблений пух або ж перероблений синтетичний утеплювач.
Тенденція купувати одяг з екоматеріалів росте пропорційно зі збільшенням пропозиції від бренду Timberland моделей, де використовуються екоматеріали. В одязі більшість моделей виготовлені з органічних матеріалів. Ті ж знамениті сорочки у клітинку Heavy Flannel Plaid теж виготовлені з органічної бавовни – це натуральні волокна, які вирощують в екологічно чистому середовищі без використання хімічних речовин – гербіцидів і інсектицидів, не застосовують генетично модифіковане насіння. Матеріал є гіпоалергенним, без хімічних додавань, міцний та приємний на дотик.
До того ж верх іконічного черевика Timberland виконаний з водонепроникного високоякісного преміального нубуку зі шкіряних заводів, що отримали відзнаку Срібного та Золотого стандарту групи Leather Working Group. Leather Working Group (LWG) – некомерційна організація, яка оцінює і класифікує шкіряні заводи за кількістю використаної енергії, обсягом відходів і очищенням води. Середня кількість води, яку економлять шкіряні заводи LWG щороку, становить 12,1 мільярда літрів. Середня кількість енергії, яку економлять шкіряні заводи LWG щороку, становить 775 мегават.
The North Face прогнозують, що до 2025 року більшість матеріалів, що використовуються ними у виробництві одягу, будуть із перероблених матеріалів/отримані з відновлювальних джерел або вирощені регенеративним шляхом. До 2030 року бренд буде виготовляти також більшість взуття та спорядження з таких матеріалів. Еконапрямок бренду підкреслила технологія FUTURELIGHT™. Вона дозволила бренду створювати тришаровий одяг із перероблених тканин – з меншою кількістю хімікатів. Окрім того, його виготовляють на більш екологічно чистій фабриці, що працює на сонячних батареях.
Наразі серед найпопулярніших екологічних моделей у бренді The North Face в Україні – рукавички ETIP RECYCLED GLOVE, куртки DIABLO RECYCLED DOWN HOODIE, шапки DOCK WORKER RECYCLED BEANIE тощо. 
Однак у багатьох інших популярних моделях The North Face перероблені матеріали присутні так чи інакше.
У Geox покупці надають перевагу моделям, які мають водовідштовхувальний верх і захищають від вітру. Технологія Respira™ в них забезпечує комфорт і повітропроникність завдяки спеціальній вентиляційній стрічці на плечах.
Ідеться, зокрема, про взуття нової версії Old Skool, в якому Vans використовують екологічний підхід. Кеди Old Skool VR3 LX "Pig Suede" на 30% виготовлені з відновлюваних та переробних матеріалів, отриманих відповідально. Вони зроблені повністю з м'якої та якісної натуральної замші, а всередині – нові устілки EcoCush™ для амортизації та зручності.

Образ на зиму-весну 2023/2024 від INTERTOP

Українська зима має досить мінливу погоду, що іноді радує снігом і сонечком, а періодично – сльотою й навіть дощем. Тож INTERTOP створив універсальний зимовий образ з таких речей, які не дадуть ані замерзнути, ані змокнути. При цьому вони матимуть стильний вигляд.

Для жінки:

Жіноча куртка The North Face; Худі Vans; Завужені джинси: Timberland; Рюкзак: Skechers; Шапка: The North Face; Черевики: Timberland; Рукавички: The North Face.

Для чоловіка:

Пуховик: The North Face; Худі: Timberland; Футболка: Vans; Джинси: Timberland; Рюкзак: Skechers; Шапка: Vans; Взуття: Geox.

©2000-2023, Українська правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Українську правду" не нижче третього абзацу.

Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".

Матеріали сайту підготовлено за участю Європейської комісії у рамках проєкту "Підтримка об'єктивного та важливого поширення інформації в період російської агресії"

Матеріали з позначкою PROMOTED, Імідж-інформація, ЗА ПІДТРИМКИ публікуються на правах реклами.


ТОВ "УП Медіа Плюс". Усі права захищені.