Політична реклама змінює погляди чверті населення України

Субота, 26 січня 2002, 16:12
Близько 26% дорослого населення України готові змінити свою думку про політичних діячів та сили під впливом опублікованих в ЗМІ результатів соціологічних досліджень, заявила директор центра "Соціальний моніторинг" Ольга Балакірева.

У своєму виступі в суботу у Києві перед учасниками круглого стола, присвяченого іміджевим і PR-політичним технологіям, вона візначила: дослідження показують, що близько 60% українців відчувають довіру до ЗМІ і близько 50% довіряють соціологічним дослідженням.

Директор Українського інституту соціологічних досліджень Олександр Яременко назвав особливістю нинішньої виборчої кампанії сильний вплив рейтингів і опитувань на громадську думку і електоральні настрої. Разом з тим він виразив сумнів в об'єктивності більшості досліджень, помітивши, що багато ЗМІ "відверто використовуються для формування політичних настроїв в суспільстві".

Обговорюючи тему політичної реклами та її впливу на людей, Балакірева повідомила, що, зокрема, зростання рейтингу Партії зелених України, партій "Яблуко" і "Жінки за майбутнє" зумовлене правильно "зрежисованими" рекламними роликами, що викликають у людей позитивні емоції. За її словами, найбільш низьку привабливість має реклама Аграрної та Народно-демократичної партій України.

Директор Інституту трансформації суспільства Олег Соскин упевнений, що 35-40% голосів виборців будуть "розпилені" між партіями, які не подолають 4%-й бар'єр. Крім того, він передбачив, що в майбутньому парламенті "буде два блоки - за імплементацію результатів референдуму та проти цього, тобто за імпічмент президента", і саме тоді "почнеться найцікавіше".

Інтерфакс-Украина-Вибори