Симоненко і Медведчук стали головними "джинсовиками" жовтня - ІМІ

Понеділок, 4 листопада 2013, 15:47

Найбільшу кількість замовних матеріалів у ЗМІ у жовтні 2013 розміщували про Петра Симоненка, Віктора Медведчука, Миколу Катеринчука та Олексія Костусєва.

Про це свідчать дані щомісячного моніторингу замовних матеріалів, який проводить Інститут масової інформації.

За даними моніторингу ІМІ, рівень "джинси", порівняно з минулим місяцем, не змінився як у друкованих, так і в інтернет- виданнях, і склав відповідно 7% та 13% від загальної кількості матеріалів.

 

Так, у друкованих виданнях 76% "джинси" мали політичне спрямування, у інтернет-виданнях — 82%.

Головні замовники політичних немаркованих промоційних матеріалів залишились ті ж самі, що й у вересні.

Петро Симоненко та Віктор Медведчук продовжили "попереджати" про "небезпеки асоціації з ЄС".

Микола Катеринчук, навпаки, наполегливо просував підписання асоціації.

Активно піарився і у загальнонаціональних виданнях тоді ще мер Одеси Олексій Костусєв.

У жовтні ІМІ також зафіксував "джинсу" кількох міністрів: соцполітики Наталії Королевської, віце- прем’єр-міністра Олександра Вілкула, глави МОЗу Раїси Богатирьової.

Серед "джинсовиків" засвітилась "Укрзалізниця" та українська гривня, яку у жовтні активно піарили.

У жовтні 2013 року експерти ІМІ проаналізовували 380 матеріалів у друкованих та 84 матеріали в інтернет-виданнях, що вийшли у період з 7 до 13 жовтня 2013 року.

Проект з моніторингу "джинси" та неналежного маркування проводиться у 6 друкованих виданнях ("Комсомольская правда в Украине", "Факты", "Корреспондент", "Коментарі", "Сегодня" і "Український тиждень" ) та 4 інтернет-виданнях (Лига, Обозреватель, УНІАН і Лівий берег). 

Українська правда