Чечетов розповів, чому продавав "Криворіжсталь" дешевше

25 жовтня 2005, 11:13
Екс-глава Фонду держмайна Михайло Чечетов вважає, що кращою кандидатурою на посаду глави ФДМ може бути нинішній заступник голови Дмитро Парфененко.

Про це Чечетов заявив в ефірі телеканалу НТН у понеділок увечері.

"На мій погляд, потрібно взяти професіонала, і такі професіонали у Фонді є, той же Дмитро Парфененко, заступник голови Фонду, який блискуче провів цей конкурс, я думаю, це найкраща кандидатура, яку можна було б призначити на голову Фонду держмайна", - заявив Чечетов.

Він також пояснив різницю в ціні "Криворіжсталі" - 800 мільйонів, за які продав її він, і 4,2 мільярди, за які вона була продана в понеділок.

Реклама:

"Продажна ціна, що була того разу, і ціна, що була зараз, вони і повинні були відрізнятися, з таких причин: перше, це те, що інвестор, що зайшов на підприємство рік тому, який переміг на конкурсі, природно, він вкладав інвестиції, він збільшив капіталізацію підприємства", - відзначив Чечетов.

"З іншого боку, приватизація "Криворіжсталі", вона проводилася в рамках чинного законодавства, у контексті державної політики, що проводиться тією державною владою. Та політика націлювала, насамперед, на захист національного товаровиробника, на розвиток національного ринку..." – пояснив він.

За його словами, зараз проводиться нова державна політика, і партія, що перемогла на виборах, вправі, користуючись мандатом довіри народу, проводити ту політику, яку вона вважає за потрібне.

РЕКЛАМА:

"Вона вважає за доцільне на сьогоднішній день відкрити по максимуму шлюзи для доступу іноземного капіталу, забезпечити максимальний приплив іноземного капіталу на ринок при приватизації гігантських унікальних об'єктів і передати об'єкт тому інвесторові, який заплатить велику ціну", - сказав Чечетов.

Він відзначив, що на сьогоднішній день при приватизації таких гігантських об'єктів, як "Криворіжсталь", "Укртелеком", Одеський припортовий, український бізнес "ще не досяг такого рівня, коли він зможе конкурувати".

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: