Які плюси має інститут податкових агентів? Можливо, це одна з цеглин корупційної держави, що забезпечує відсторонення громадян від участі в управлінні країною.
Політико-правова система України міцно спирається на успадковані від радянської імперії традиції побудови централізованих владних систем. Це треба міняти, інакше росту економіки чекати не варто.
В Україні корпорації ефективно існувати не можуть, тому й нема передумов для створення справедливої економіки і забезпеченої старості. Натомість є всі передумови для деградації корумпованої та несправедливої економіки.
Окрім небажання верхівки провести реформи, заважає цьому також значне поширення "лагерної свідомості" серед звичайних громадян, це і готовність продавати голос за "пайок", і неготовність до контролю за діяльністю представників влади, громадська пасивність, сприйняття корупції, і так далі.
Приклад Росії є хрестоматійним для розуміння залежності процесів демократизації та питання самовизначення націй. Будь-які спроби реформувати Росію закінчувались однаково – парадом суверенітетів. Ідеї будь-яких форм інтеграції з РФ в її сьогоднішньому вигляді абсолютно безперспективні та вкрай небезпечні.
Картина 2004 року, коли рядові українські міліціонери одягали цілими підрозділами помаранчеві стрічки та присягали опозиції, може стати реальністю для Росії.
Враховуючи темпи інфляції, яка послаблює переваги внутрішнього виробництва, та темпи зростання державного боргу, на вирішення складної задачі уряд має близько двох років