Усі матеріали автора
Прикрити корупційну лазівку для електронних майданчиків
Монополія під виглядом технології: як посередник між оцінювачем та Єдиною базою робить гроші з повітря, і як цьому можна запобігти.
Напівфеодальна децентралізація
Коли йдеться про те, що президент Порошенко буде спиратися на мерів, то він буде, перш за все, спиратися на феодалів, які "доять" свої маленькі феоди.
Про заробітну плату, або "Скупий платить двічі"
Ми вважаємо, що закони мають реалізовувати спільні інтереси всієї країни? Ми наївні ідіоти. Вони мають допомогти "найкращим людям" створити умови для прибутковості їхнього бізнесу.
Літня корупційна контратака
Така зв'язка – незалежне НАБУ та електронні декларації – це нічний кошмар кожного високопосадовця. Восени у протидії антикорупційним реформам може об'єднатися ледь не вся парламентська зала.
В чому суть боротьби навколо НАЗК?
Історія з правкою до бюджету створює шум для відвернення уваги. Основний план – затягти створення дієвого НАЗК, щоб чиновники мали ще один рік часу, аби "вибілити" свої декларації, передавши майно довіреним особам.
Про джерела корупції у парламенті і законопроект 2343а
Дев’яносто відсотків українських політиків і чиновників конкурують за доступ до ресурсу з дуже простою метою – привласнити його частину, конвертувавши її у фінансову форму.
Чому ми просимо підтримати опозиційний проект закону "Про прокуратуру"?
Прочитавши повністю проект закону, запропонований президентом, ми дійшли "невеселого" висновку, що основна його мета – за реформаторським фасадом й надалі залишити прокуратуру органом політичного та бізнесового тиску на конкурентів.
Відкриття реєстрів нерухомості: навіщо ми це ініціюємо
Закритий реєстр дозволяє високопосадовцям з зарплатою у тисячі гривень жити у будинках вартістю у мільйони. Дозволяє прокурорам і суддям розказувати нам, що вони "живуть на зарплату", і жити при цьому у Кончі-Заспі.
Антикорупційні рекомендації Ради Європи: деяких кроків влада боїться як вогню
Антикоррупционные рекомендации Совета Европы некоторых шагов власть боится как огня.
Антикорупційні законопроекти: чергова імітація чи реальні зміни?
Захистивши персональне голосування, опозиція отримала можливість не просто бути спостерігачем за "фортепіанними концертами" ПР, але й брати участь у політичних переговорах як повноправний їх учасник.
4 квітня: корупційна змова на Банковій 6 - 8
Одним з результатів дійства стало те, що за лаштунками політичного шоу так звана більшість протягнула кілька корупційних законопроектів, які б за нормальних умов навряд чи були б парламентом проголосовані.
В чому сенс персонального голосування
Відстоявши персональне голосування, ми дуже скоро побачимо зміну у якості дискусії і у якості рішень парламенту.
Ліцензії на імпорт ліків: чиновники шукають нових можливостей заробити на хворих?
Через чиновницьких зволікань та корупційних торгів страждають ті, чиє життя залежить від іноземних ліків, аналогів яким в Україні не випускають.
Іду на ви, або Глядацькі трансформації
Я не збираюсь давати обіцянки виборцям про "покращення, досягнення, зростання, відбудову, ремонт, подарунки, фестивалі" тощо. Я не збираюсь купувати їхні голоси, як у кожного окремо за "гречку та олію", так і в спосіб "колективного підкупу" через виступи доктора Комаровського та попсових зірок.
Зміни в РНБО та адміністрації президента: продовження чи видимість адміністративної реформи?
Стало ясно, що АП практично "випадає" з проведення адміністративної реформи. Адміністрація й далі залишатиметься квазіконституційним утворенням, повноваження якого переплітаються з функціями уряду та ключових міністерств.
Знову про сто днів
По деяких позиціях наші побоювання виявились навіть недооціненими: тиск на громадянські права та свободи, зміна "правил гри", а не "гра за правилами" на догоду політичної доцільності, стає нормою у поведінці влади. Однак, по багатьох позиціях наші страхи виявилися марними.