Самовільне постачання газу Кремлем на східні окуповані території свідчить про його справжні наміри: затягувати конфлікт, висмоктуючи ресурси з України.
Примусовий реверс може бути помстою за активізацію імпорту газу із західного напрямку і може стати приводом для чергового витка інформаційної чи газової війни з Росією.
Зараз, вже за нової влади, Клюєви продали частину бізнесу китайцям в рахунок сплати за надані панелі. І ось, лише після цього Кабмін вирішив закрити величезну "дірку", через яку Україну позбавляли мільярдів законних надходжень не лише Клюєви.
Путін закотив гранату у дружню європейську сім'ю і, напевно, буде із задоволенням дивитися, як професійні "стурбованці" шукатимуть компроміс щодо третього енергетичного пакета.
Найкраще, що чекатиме Крим після переходу під Росію, - це торгівля землею, перепродаж санаторіїв, обслуговування російського флоту і невиїзних російських туристів. Чи хочуть кримчани такої долі?
Ціль української влади - не зниження споживання імпортного пального чи підвищення енергетичної ефективності. Головна мета - побудова енергетичної імперії з надвисокими цінами.
Росіяни обіцяють розморозити спільні проекти, знижки на газ. Європейці вимагають відповідати критеріям відкритості, демократичності, і звільнення Тимошенко. А китайці нічого такого не вимагають. Вони великі, непрості і мають гроші.
Я особисто не обізнаний, які стандарти діють в сусідній Білорусі, чи є вони справді радянськими. Але старенький ГОСТ на нашому ринку продовольства став справжньою конкурентною перевагою.
Навіщо українцям економні і доступні авто? Навіщо їм подорожувати країною чи Європою? Нехай краще сидять після роботи за чаркою, адже Lanos - теж машина.
Наше суспільство не має іншої альтернативи окрім інститутів громадянського суспільства. Тих самих, які намагалися побудувати на "гроші західних капіталістів", які заохочувалися "помаранчевою заразою".
Все ще регочете над "проффесором"? Зайдіть в соціальні мережі, почитайте факти "с Вікіпедії" звичайних людей "с Києва". Вони - наші друзі, знайомі, родичі, сусіди. Це і є український народ.
Зараз на розпродажі бавовняний блейзер для українців коштує майже тисячу гривень. Якщо на сайті обрати своїм розташуванням Велику Британію, то той самий блейзер подешевшає наполовину.
Останні події навколо ринку нафтопродуктів та нафтопереробки нагадують швидку перемотку подій останніх двох років. Практично всі ініціативи лобі нафтопереробників реанімуються з приходом до Мінекономрозвитку Петра Порошенка.
За наявності безлічі міністерств, відомств, регуляторів і контролерів ніхто з них не в змозі або не має бажання впливати на цінову ситуацію. Реальний вплив на ринок має лише група "Приват".