Усі матеріали автора
Стагфляція б'є по воєнній економіці Росії
Російська економіка не розвалюється, але вона стагнує і страждає від високої інфляції. Цей економічний спад, можливо, стане переломним моментом, оскільки у Росії можуть закінчитися ліквідні резерви, і це змусить Кремль скоротити держвидатки.
Чому українці так засмучені новими тарифами на електроенергію
Головне питання: чи змінить різка критика RAB-тарифів їх механізм і чи відкладе їх запровадження?
Міжнародні кредитори - не дурні
Політична криза не стосується опозиції, уряду, Росії, Заходу чи олігархів. Вона виникла з центру української влади. (рос.)
У "Північному потоці 2" нема сенсу, його будівництво слід зупинити
Мета Росії - торпедувати спроби Європи щодо створення енергетичного союзу. Питання в тому, чи вистачить ЄС сил, щоб блокувати цей проект. (рос.)
Україні потрібна радикальна, але розумна податкова реформа
Україна може скоротити свої державні витрати. Але до скорочення статей державних витрат знижувати податкові ставки не можна, тому що це призведе до ще однієї фінансової кризи.
Справи України покращуються: досягнута домовленість щодо боргу
Це абсурдно, але Україна у грудні буцімто повинна заплатити Росії 3 млрд дол за єврооблігаціями, які Росія придбала у грудні 2013 року, аби врятувати колишнього президента Віктора Януковича. Чому Україна повинна щось платити агресору?
МВФ дає необхідний мінімум
Цей транш буде мати життєво важливе значення, тому що Україна практично вичерпала міжнародні резерви. 28 лютого вони впали до 5,6 млрд дол, а країна потребує, принаймні, в 10 млрд дол для підтримки елементарний стабільності обмінного курсу. (рос)
Україна може стабілізувати гривню
Парламент мусить якнайскоріше прийняти закони, яких вимагає МВФ. Затримка може привести до колапсу. Приймайте і залишіть обговорення на потім!
Час Януковича вийшов. Захід має бути готовий
Насправді, єдина тема, яку опозиція згодна обговорювати з президентом, це його відставка.Падіння Януковича взагалі-то не є несподіванкою. Він зробив кожну політичну помилку, яку тільки міг, сприймаючи політику дорожнього катка як політичну силу.