Усі матеріали автора
Викреслювання замість переоцінювання: до питання мови Лариси Кадочникової
Звинувачення Кадочникової в "неукраїнстві", зрадництві, грі на руку ворогу – це безумна істерія, що не вкладається в голові в тих, хто хоч трохи обізнаний з історією українського кіно та культури в цілому.
Врятувати Довженко-Центр. Відкритий лист до Андрія Єрмака
Систему кіновиробництва можна відновити, реструктурувати, компетенцій набути, а от створити кіноархів заново – неможливо. 
Патос неофіта. Аналіз святкової промови Президента
Президент Зеленський дедалі вправніше перебирається в українські шати, залишаючи осторонь історичну суть та призначення української держави. Це поки що лише фасад, за яким ховається малоосвічений радянський інженер.
Петлюра в кіно
Іконографія Петлюри слабко вивчена (і ще менше представлена публічно). Насамперед тому, що українські державні архіви в радянські часи сформовано як інституції цензури, а не збереження пам'яті.
Потьомкінські сходи під загрозою. Звернення до прем'єр-міністра
Ми, що нижче підписалися, колишні й нинішні одесити, яким небайдужа доля Одеси, висловлюємо глибоку занепокоєність обставинами, що склалися навколо процесу реставрації символу міста – Потьомкінських сходів.
Музей кино: быть или не быть?
Более года продолжается бюрократическая борьба за логическую для киноархива возможность основать первый украинский Музей кино. (укр.)