Усі матеріали автора
Чому цифровізація у Києві так повільно рухається
Дуже багато брехні. Відповідь на маніпулятивне інтерв'ю заступника мера Києва Петра Оленича.
Що робити, якщо під час війни втратили житло чи транспорт
Алгоритм дій для тих, чиє майно було пошкоджене або знищене внаслідок воєнних дій.
Чому відставка Шкарлета важливіша за партійну дисципліну
14 лютого під Офісом Президента відбувся великий студентський мітинг "Якщо любиш – піди!" за відставку міністра освіти Сергія Шкарлета.
"Вийди і зайди нормально, дитино!" – з кого починається культура спілкування у школі
Днями я знову поринула в атмосферу нездорової комунікації, яка так часто зустрічається в середній школі, – директорка департаменту освіти і науки Києва вирішила назвати мене дитиною.
Для чого Києву велоконцепція?
Місто отримає чистіше повітря через зменшення викидів СО2 і шкідливих речовин, а мешканці отримають швидкий, дешевий та комфортний спосіб доїхати до магазину, університету або роботи.
Київське рекреаційне гетто
На Трухановому невідомі служби облаштовують "безпечні умови" для велосипедистів і пішоходів шляхом встановлення пластикових червоних стовпчиків. Офіційну інформацію про те, хто і з якою метою це робить, отримати наразі не вдалось.
Транспортна революція в Стратегії розвитку Києва
Жителі Києва мають ще 2 тижні, щоб запропонувати свої зміни до проекту оновленої стратегії розвитку Києва до 2025 року. Документ передбачає популяризацію громадського транспорту та використання велотранспорту.
Місто для машин. Коли ж стане для людей?
Для більше, ніж третини мешканців міста кожен непонижений бордюр, підземний перехід або важкі двері на вході в метро є перешкодою. Тому прогресивні міста поступово, але неухильно відмовляються від підземних або надземних пішохідних переходів.