Днями я знову поринула в атмосферу нездорової комунікації, яка так часто зустрічається в середній школі, – директорка департаменту освіти і науки Києва вирішила назвати мене дитиною.
Місто отримає чистіше повітря через зменшення викидів СО2 і шкідливих речовин, а мешканці отримають швидкий, дешевий та комфортний спосіб доїхати до магазину, університету або роботи.
На Трухановому невідомі служби облаштовують "безпечні умови" для велосипедистів і пішоходів шляхом встановлення пластикових червоних стовпчиків. Офіційну інформацію про те, хто і з якою метою це робить, отримати наразі не вдалось.
Жителі Києва мають ще 2 тижні, щоб запропонувати свої зміни до проекту оновленої стратегії розвитку Києва до 2025 року. Документ передбачає популяризацію громадського транспорту та використання велотранспорту.
Для більше, ніж третини мешканців міста кожен непонижений бордюр, підземний перехід або важкі двері на вході в метро є перешкодою. Тому прогресивні міста поступово, але неухильно відмовляються від підземних або надземних пішохідних переходів.