Українська правда
Укр
Рос
Підтримати УП
Укр
Рос
Розділи
Новини
Публікації
Колонки
Інтерв'ю
Івенти
Подкасти
Спецпроєкти
Блоги
Архів
Проекти "Української правди"
Українська правда
Економічна правда
Європейська правда
Життя
Чемпіон
Межа
ТаблоID
Історична правда
Блоги
Ветерани
Форум
Допомога ЗСУ
Теми
ATACMS
Спецпроєкти
"На мою думку, наука – найкраще, що вигадало людство": розмова з радіобіологинею Оленою Паренюк
Нове покоління фармацевтів. Репортаж із "Навчальної аптеки "Подорожник"
"Життя в постійному стресі": як повернути маленьким українцям відчуття безпеки
Новини
Публікації
Колонки
Інтерв'ю
Івенти
Подкасти
Спецпроєкти
Блоги
Архів
Автори
Володимир Крейденко
заступник голови комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури
Усі матеріали автора
Цифрова хвиля рятує морські порти
Як сучасні цифрові платформи змінюють українську логістику.
Володимир Крейденко, 15 липня, 13:00
Електромобілі без пільг – крок у минуле
Скасування преференцій без адаптації загрожує ринку потрясінням, а державі – втратою довіри інвесторів.
Володимир Крейденко, 28 червня, 10:00
Захист, а не імітація
Чому Україні потрібні євросоюзівські стандарти для мотошоломів.
Володимир Крейденко, 29 квітня, 10:43
Підняття тарифів "Укрзалізниці": порятунок компанії чи удар по економіці?
Чи не стане нове підвищення вартості перевезень залізницею ще одним кроком до втрати вантажів і погіршення стану залізничного перевізника?
Володимир Крейденко, 27 березня, 15:31
Дунай втрачає вантажі, Чорне море повертає позиції
Що відбувається з портами України?
Володимир Крейденко, 7 березня, 14:00
Чому в Україні можна купити право порушувати ПДР
Європейські водії бояться штрафів, а українські – ні. Що не так із покараннями за порушення ПДР?
Володимир Крейденко, 14 лютого, 18:00
Інклюзивний транспорт: чому безбар'єрність стає пріоритетом для України
Які зміни необхідні для безбар’єрності у транспортній інфраструктурі та скільки це може коштувати
Володимир Крейденко, 22 січня, 11:00
Реформи, які змінять автомобільні перевезення в Україні
Скільки недоотримує бюджет від тіньового ринку пасажирських та вантажних перевезень і як це виправити?
Володимир Крейденко, 17 грудня 2024, 14:00
Шлях до ЄС: які європейські транспортні стандарти необхідно запровадити Україні
Україна імплементувала лише близько 58% "транспортного" розділу Угоди про асоціацію, що є одним з найгірших показників серед усіх розділів
Володимир Крейденко, 4 грудня 2024, 13:00
Відновлення польотів з України: скільки коштуватиме і чи безпечно
Чи можливе відкриття авіапростору для цивільних літаків під час війни і що для цього потрібно?
Володимир Крейденко, 12 листопада 2024, 16:37
Держбюджет 2025: як Україна фінансуватиме інфраструктуру в умовах війни
Скільки бюджетних коштів передбачено на будівництво доріг у 2025 році та як розподілять цю суму?
Володимир Крейденко, 7 листопада 2024, 18:00
"Укрзалізниця" в цифрах: чи є гроші для реформ?
Вантажні перевезення "тягнуть" на собі збиткові пасажирські. Як планують реформувати компанію?
Володимир Крейденко, 22 жовтня 2024, 11:46
Як новий закон про залізницю змінить ринок перевезень
ЄС вимагає адаптувати українське законодавство про залізничний транспорт до євросоюзівських стандартів. Що зміниться?
Володимир Крейденко, 11 вересня 2024, 16:30
Мікроавтобуси смерті: чим загрожує поїздка "комфортабельними" бусами?
Отримати дозвіл на регулярний маршрут мікроавтобуса в Україні неможливо, перевізники працюють нелегально. Чим це небезпечно для пасажирів і що робити?
Володимир Крейденко, 8 серпня 2024, 09:00
Як отримати компенсацію за знищене авто
Володимир Крейденко, 9 травня 2024, 10:15
Реформи транспортної галузі: як Україна рухається до ЄС
Які висновки зі звіту Єврокомісії щодо реформування сфери транспорту необхідно зробити Україні.
Володимир Крейденко, 5 грудня 2023, 18:30
Скільки втрачає Україна через нелегальні перевезення та як з цим боротися
Виведення автобусних перевезень з "тіні" дозволить не лише наповнити держбюджет, а й підвищити якість послуг.
Володимир Крейденко, 19 жовтня 2023, 16:00
Штрафи – для бідних, бали – для багатих
Чому поліція не може оштрафувати "шумахерів" на дорогах більш ніж на 340 грн та як зробити систему покарання за перевищення швидкості справедливою?
Володимир Крейденко, 28 липня 2023, 10:00
Як зупинити розкрадання на залізниці
Кримінальна відповідальність за брухт із залізниці та серійні номери запчастин. Як боротися з крадіжками залізничної інфраструктури?
Володимир Крейденко, 4 липня 2023, 17:45
Як прибрати з доріг старі маршрутки та автобуси
За два роки Україна має позбутися всього громадського транспорту, який не відповідає стандартам. Що робити з маршрутками?
Володимир Крейденко, 26 червня 2023, 14:30
Як державі отримати максимальну користь від конфіскованого на митниці майна
Чи можна пришвидшити продаж конфіскованого майна та як уникнути дублювання функцій різних держорганів
Володимир Крейденко, 2 червня 2023, 12:00
Вчимо ПДР. Як депутати пропонують зменшити кількість ДТП з пішоходами
У Раді зареєстрували законопроєкт, який передбачає обов'язкове вивчення ПДР для дітей та дорослих, а також збільшення штрафів.
Володимир Крейденко, 25 травня 2023, 14:00
"Митний безвіз" — черговий крок до євроінтеграції
Що зміниться для експортерів і держави після початку дії "митного безвізу"?
Володимир Крейденко, 30 вересня 2022, 12:00
Як працюватиме український державний авіаперевізник
Навіщо Україні державний авіаперевізник, як такі компанії працюють у світі та який вплив це може мати на економіку?
Володимир Крейденко, 10 січня 2022, 19:00
Коли везти річкою вигідніше і екологічніше
1 млн тонн вантажів, перевезених річковим транспортом, зменшує витрати на ремонт доріг на 1 млрд грн протягом 4 років. Що змінить новий закон про розвиток внутрішнього судноплавства?
Володимир Крейденко, 30 червня 2021, 12:00
Ринок таксі 2.0. Перезавантаження
Виведення ринку таксі з тіні дозволить збільшити щорічні надходження в бюджет на понад 800 млн грн.
Володимир Крейденко, 9 червня 2021, 09:00
1
2
Реклама: