Дмитро Сінченко солдат Української Добровольчої Армії, голова ГО "Асоціація Політичних Наук"

Системні корки, або "будем їхать, як в Англії…"

Мені випала "честь" проїхатись і вже "відремонтованим" шматком Житомирської траси. У мене склалось враження, що ми їхали не асфальтованою дорогою, а рельсами.

Недільний вечір. Їду з Києва по Житомирській трасі. У цей час їхати зі столиці ніколи не було проблемою. Важко було би в’їхати. Неділю ж бо здавна в народі називають "Днем взяття Києва".

Однак на виїзді з області автобус почав гальмувати і, зрештою, зупинився. Ми простояли у заторі посеред траси більше 3-х годин. З’ясувалось, що в результаті аварії був перекритий дорожньо-транспортний рух.

Частина водіїв вирішила випробувати долю і поїхали по зустрічній смузі. Працівники ДАІ не змогли впоратись з регулюванням.

Реклама:

Для столиці затори - це звична справа. Однак на трасі – дивина. На нього ніхто не розраховує, тому люди не встигають потрапити на важливі зустрічі, втрачають прибутки, з’являються непередбачені витрати…

"Палки повидавали, а як ними користуватись – не навчили", – лунав діалог обурених водіїв у рації.

"Так вони ж таких і набирають, щоб не думали, а просто виконували накази! Владі не треба, щоб хтось думав…", – погодилась пані Людмила, пасажирка маршрутки.

"Я завтра в обласному ДАІ каменя на камені не залишу! Зрівняю з землею! Цього не можна так залишати!" – підтримала її пані Клавдія.

Звісно, кваліфікація співробітників Державтоінспекції залишає бажати кращого, однак не лише вони винні у збільшенні аварійності на київській трасі. Справа у тому, що, готуючись до ЄВРО-2012, влада нарешті вирішила відремонтувати дорогу, що з’єднує нас із Європою.

Однак, замість того, щоб заасфальтувати дорогу влітку, коли кращі погодні умови і менший потік транспорту, влада зволікала аж до осені, і тільки потім були виділені кошти і посилено почали будувати. Тому ДАІ і не справляється з аварійністю. Тому на трасі часто утворюються затори.

І проблема не лише в заторах. Мені випала "честь" проїхатись і вже "відремонтованим" шматком дороги. У мене склалось враження, що ми їхали не асфальтованою дорогою, а рельсами. Якість, з дозволу сказати, ремонту залишає бажати кращого.

Та й чи протримається така дорога хоча би до того ж таки "Євро-2012"? Асфальт, покладений під дощами і морозами, швидше за все, зійде разом із весняною відлигою...

"Машини виперлись на зустрічну смугу – на свіжий асфальт. Будем їхать як в Англії!" – констатували по рації. Шкода тільки, що "як в Англії" нам доводиться лише їздити…

І така безгосподарність держави виявляється у всьому – будь то будівництво дороги чи написання шкільної програми. Всюди наші псевдокерівники думають лише про сьогоднішній день, не задумуючись, що їхнє завтра може взагалі й не настати.

Це необхідно змінити як можна швидше. Систему треба відкоркувати!

Дмитро Сінченко, Рух Державотворців, для УП

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції "Економічної правди" та "Української правди" може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування