Я, Чи, Україна: про що говорить реклама кандидатів

За тиждень до першого туру президентських виборів ВВС Україна проаналізувала, які слова найчастіше використовують кандидати у своїх рекламних роликах на телебаченні, аби зацікавити і переконати виборців.

За тиждень до першого туру президентських виборів ВВС Україна проаналізувала, які слова найчастіше використовують кандидати у своїх рекламних роликах на телебаченні, аби зацікавити і переконати виборців.

Попри те, що багато кандидатів в ході цієї кампанії відмовилися від телевізійної реклами, ролики про провідних кандидатів все ж досить часто можна побачити на українських каналах.

Ми порахували слова, що там лунають, склавши окремі семантичні хмари, а також загальну - вона об'єднала усі рекламні тексти.

Реклама:

Як і очікувалось, найпопулярнішим словом президентської кампанії загалом є слово "Україна", однак ключові "месседжі" окремих кандидатів істотно різняться.

Юлія Тимошенко: "Україна - рух опору"

хмара слів

Петро Порошенко: "Порошенко - по-новому"

хмара слів

Сергій Тігіпко: "Стоїть питання Чи"

хмара слів

Михайло Добкін: "Країна - зарплата"

хмара слів

Валерій Коновалюк: "Я"

хмара слів

Загальна картина: "Ми країна Україна"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування