Янукович витратив на "біг-морди" більше половини виборчого фонду

Четвер, 28 жовтня 2004, 15:30
На проведення виборчої кампанії, за підрахунками експертів Коаліції громадських організацій України "Свобода вибору", всіма кандидатами в президенти було витрачено близько 1 млрд. доларів США.

Тільки документально підтверджені витрати Віктора Януковича на політичну рекламу в засобах масової інформації складають близько 1,7 млн. доларів, з яких $1,279 млн. витрачені на оплату візуальної реклами.

Командою Віктора Ющенка на рекламу в ЗМІ витрачено $747 тис., Романом Козаком - $394 тис., Леонідом Черновецьким - $275 тис., Анатолієм Кінахом - $254 тис.

У той же час на антирекламу, спрямовану проти Ющенка, усіма кандидатами було витрачено близько $180 тис, повідомили представники коаліції у четвер на прес-конференції в Києві.

Представники Коаліції підкреслили, що підрахунок даних цифр здійснювався шляхом підсумовування цін на політичну рекламу, при цьому враховувалися тільки ті матеріали, що виходили під заголовком "Реклама" і "Політична реклама" і не оплачувалися з держбюджету.

На прес-конференції також були названі деякі цифри, які не мають документального підтвердження. Так, за підрахунками експертів Коаліції, на рекламу в інтернеті кандидати затратили близько $2 млн., в $130 мільйонів обійшлася організація роботи штабів.

Окремою графою дослідники винесли організацію масових заходів, на які, на їхню думку, команда Януковича затратила близько $3,5 млн., Ющенка - близько $1 млн.

Всі підрахунки велися за період з початку передвиборчої кампанії до 24 жовтня. Остаточні результати представники Коаліції обіцяли представити після закінчення президентських виборів.

Відповідно до закону, виборчий фонд кандидата не повинен перевищувати 10 мільйонів 250 тисяч гривень (приблизно 1 мільйон 895 тисяч доларів США).

Інтерфакс-Україна