Партія регіонів сиділа в "ящику" більше за всіх, а про Ющенка стали забувати

Вівторок, 11 квітня 2006, 13:47

За останні чотири місяці найбільше антиреклами за показниками часу було на НТН (69%) та "1+1" (62%), найменше на "Новому каналі" (3%).

Такі результати моніторингу політичної реклами та теленовин під час передвиборчої кампанії оприлюднила Академія Української Преси.

За її інформацією, у березні основними об'єктами антиреклами стали "помаранчева команда" та діюча влада. За часом майже вся антиреклама на Інтері була спрямована проти них.

Загалом, частка антиреклами у березні скала половину часу рекламного потоку – 49%, тоді як в лютому вона була 34%.

Лідерами політичної реклами за часткою повідомлень у березні стала Партія регіонів – 9% (9% - у лютому, в січні - 21%), блок "Наша Україна" - 8% (9%- у лютому, у січні - 12%). Частка повідомлень БЮТ та СПУ склала 4%.

Найбільшою була частка рекламного часу в Партії регіонів (19%, у лютому – 16%) та "Нашої України" - 9 % (12% - у лютому).

У той же час протягом усієї виборчої кампанії частка повідомлень про парламентські вибори серед усіх повідомлень про Україну виросла вдвічі: 15% - у листопаді, 23% – в лютому, 30% - в березні.

За підсумком Академії, всю виборчу кампанію відчутну перевагу у доступі до ефіру мали політики блоку "Наша Україна".

Новини досліджувалися на 10 провідних українських телеканалах (УТ-1, "1+1", Інтер, "Новий канал", ICTV, СТБ, ТРК Україна, 5-й канал, Тоніс, НТН) один тиждень на місяць у жовтні, листопаді, грудні, лютому та березні з 18:45 до 22:00.

Українська правда