Не встиг UMC перетворитися на МТС, як втратив абонентів

П'ятниця, 13 липня 2007, 11:52

У червні кількість абонентів оператора мобільного стільникового зв'язку компанії "Український мобільний зв'язок" (бренд МТС) скоротилася в порівнянні з травнем на 3%.

Про це йдеться в повідомленні компанії МТС (Росія), яка володіє 100% УМЗ, повідомляє Обком з посиланням на Українські новини.

Так, кількість абонентів скоротилася на 0,61 млн. осіб до 19,81 млн.

Відтік абонентів фіксується вже три місяці поспіль (з квітня).

Голова департаменту зі зв'язків з громадськістю МТС Олена Кохановська пояснила, що відтік абонентів УМЗ пов'язаний з "чищенням" абонентської бази від користувачів, які підключилися в ході передноворічних маркетингових акцій і не скористалися послугами оператора протягом шестимісячного періоду.

При цьому кількість нових підключень до мережі УМЗ у червні залишилася на колишньому рівні, підкреслила Кохановська.

Як відомо, 6 липня "Український стільниковий зв'язок" змінив бренд UMC на МТС, про що було заявлено ще кілька місяців тому.