Перевірку політичних роликів залишать на совісті каналів

Середа, 22 серпня 2007, 12:33

Національна рада з питань телерадіомовлення заявила про те, що не буде проводити експертизу політичних рекламних роликів на телебаченні.

Піклуватися про дотримання законодавства мають самі ТРК, але за експертизою вони можуть звернутися в спеціальну експертну комісію, повідомили Лізі в прес-службі Нацради.

Згідно з повідомленням прес-служби, від політичних партій і виборчих блоків політичних партій надходять скарги у зв'язку з відмовою окремих телекомпаній розміщувати рекламні агітаційні ролики без "дозвільного листа" Нацради.

Це стосується тих роликів, щодо яких у керівництва ТРК виникають сумніви – чи відповідають вони законодавству України, уточнюється в повідомленні.

Разом із тим, Нацрада заявляє, що не брала на себе функцій з експертизи передвиборної відеопродукції, яку генерують політичні сили, але цю функцію виконує спеціальна експертна комісія, створена за підтримкою Організації Безпеки Ради Європи.

"Піклуватися про дотримання вимог законодавства при розміщенні виборчої реклами в ефірі теле- і радіоорганізацій повинні самі ТРК разом з учасниками виборчих гонок, керуючись законами і рішеннями ЦВК", - говориться в офіційній заяві Нацради.

"Для проведення експертизи сумнівної агітаційної продукції Національна рада і Центральна виборча комісія при сприянні координатора проектів ОБСЄ в Україні створили спеціальну експертну групу, до складу якої ввійшли 14 авторитетних фахівців медіа-сфери", - підкреслює рада.

"Ми довіряємо цьому органу і підтверджуємо раніше висловлені телерадіокомпаніям побажання керуватися висновками і рекомендаціями експертної групи - без будь-яких додаткових "рекомендаційних" або "дозвільних" листів Національної ради до ТРК", - сказано в повідомленні.