Учасники виборів уже хочуть застрахуватися від поразки

4 вересня 2007, 10:26

Одна з українських політичних партій звернулася в страхову компанію з проханням застрахувати її від поразки на майбутніх парламентських виборах.

Компанія "Аска" не розкриває назви цієї політичної сили, але повідомляє, що клієнт готовий був заплатити 10% від суми страховки.

Це досить значна сума, якщо врахувати, що реальний розмір витрат великої партії чи блоку на цих виборах складе понад 150 млн. дол., пише "Дело".

Реклама:

Однак, за словами начальника управління реклами компанії "Аска" Дмитра Калишевського, страховик відмовився від такого "великого" клієнта.

Як зазначає видання, жодна страхова компанія в Україні сьогодні не займається страхуванням подібних ризиків – незважаючи на те, що в передвиборних штабах українських політиків ідея застрахуватися від поразки на виборах періодично спливає.

"Поведінку наших політиків не можна спрогнозувати. А після виборів можуть бути непередбачені судові процеси і відшкодування", - пояснює голова правління страхової компанії "Дженералі Гарант" Юрій Лахно.

РЕКЛАМА:

За словами експерта, математично прорахувати такий ризик неможливо, а соцопитування і рейтинги далеко не завжди відповідають дійсності.

"Політичні ризики узагалі не є предметом страхування, крім того, визначити страхове відшкодування практично неможливо. Тому політичні ризики у всіх комерційних договорах, у тому числі й у страхових, належать до розділу "форс-мажор" і не компенсуються", - каже голова правління страхової групи "ТАС" Дмитро Грицута.

Крім цього, більшість страхових компаній вважають, що партії-лідери, упевнені у своїй перемозі, самі не захочуть платити страховку, а "зв'язуватися" з аутсайдерами політичних гонок загодя не вигідно.

Більш того, страховики відмовляються покривати ризики не тільки партій, але й окремих політиків (від непотрапляння у прохідну частину виборчого списку).

Багато кандидатів у депутати були б не проти придбати такий поліс, але страхові компанії не знають, як виміряти збиток політика, зазначає видання.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: