"Регіони" і БЮТ – лідери "газетної джинси"

Субота, 20 червня 2009, 12:38

Найбільшим замовником "джинси" в Україні є політичні сили. Серед найбільших покупців "газетних площ" - БЮТ, Партія регіонів, Блок Володимира Литвина і партія "Єдиний центр".

Такий висновок піврічного моніторингу дотримання стандартів регіональними друкованими ЗМІ, який проводив Інститут масової інформації разом з низкою регіональних партнерів.

Найбільший сплеск замовних матеріалів в ЗМІ спостерігався в тих регіонах, де мали місце місцеві вибори.

Серед інших проблем, які зауважили експерти, мали місце неналежне маркування частини рекламних матеріалів.

Дуже часто ЗМІ використовують власні позначки замість напису "Реклама" або "На правах реклами", що не дає можливості читачам з'ясувати, який характер має публікація – рекламний чи редакційний.

"Таке явище як замовні матеріали практикує багато українських видань, водночас, це негативно впливає на рейтинг ЗМІ та на медіа-бізнес в цілому", - заявила виконавчий директор ІМІ Вікторія Сюмар.

Дослідження проводилося з жовтня 2008 по квітень 2009 року за підтримки посольства США в Україні.