Друга хвиля економічної кризи відкоригує президентську кампанію

13 серпня 2009, 13:22

Друга хвиля економічної кризи відкоригує рекламну кампанію кандидатів у президенти України.

У цьому упевнений президент Центру соціальних досліджень "Софія" Андрій Єрмолаєв.

Єрмолаєв відзначив, що фактично рекламна кампанія вже зробила кілька зиґзаґів.

Реклама:

Зокрема, за його словами, топовою темою червня була конституційна реформа. Він звернув увагу на заяви президента Віктора Ющенка, прем'єр-міністра Юлії Тимошенко і лідера "Фронту змін" Арсенія Яценюка з даного питання.

У липні ця тема відійшла на другий план, поступившись економічним проблемам.

Наступний зиґзаґ рекламної кампанії, на думку Єрмолаєва, пов'язаний із заявою президента РФ Дмитра Медведєва, а також антисемітським випадом мера Ужгорода Сергія Ратушняка щодо Яценюка.

РЕКЛАМА:

Єрмолаєв відзначив, що черговий зиґзаґ припаде на другу хвилю кризи, і змусить кандидатів, що знаходяться при владі, зосередитися на пошуку винних. Зокрема, він спрогнозував інформаційні містифікації навколо проблеми розрахунків за імпортний природний газ і його споживання.

Такі ж містифікації з пошуком ворогів, на думку політолога, з'являться і навколо теми курсу гривні.

"Населенню потрібно буде пояснити, чому усе гірше і гірше", - відзначив він.

Також на думку Єрмолаєва, істотним фактором виборчої кампанії може стати тема "викриття старого режиму" у зв'язку з розслідуванням справи про убивство журналіста Георгія Гонгадзе.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: