Київ зніме 3D-ролик до Євро-2012, замість латати дороги

Понеділок, 18 липня 2011, 16:18

Головне управління з підготовки Євро-2012 спільно з однією з вітчизняних компаній створить промоційний відеоролик приймаючого міста Києва у форматі 3D.

Про це повідомляє прес-служба Київської мерії, наголошуючи, що це буде вперше в Україні.

Концепція ролику у форматі 3D буде побудована на даних маркетингових досліджень, проведених Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), яке є однією з найавторитетніших установ у сфері консультацій та розвитку європейських стандартів у країнах Східно-Центральної Європи.

Зазначені дослідження показують, що у промоційній діяльності Київ має зосередити увагу на своїй унікальності: зокрема, як міста з надзвичайно багатою історією, культурою, архітектурою, духовністю, гостинністю.

У майбутньому відеоролику також буде присутнє яскраве спортивне життя столиці України, сказано у повідомленні.

Скільки коштів витратять на ролик, у Головному управлінні з підготовки до Євро не повідомили.

Однак відомо, що на виробництво звичайного кліпу "Switch on Ukraine"  і логотипу України витратили від 3,5 до 4 мільйонів гривень.

Логотипом України офіційно є сонце, слоганом - "Увімкни Україну".

"Українська правда. Київ"