"Регіони" займають майже 45% політичного ефіру на телебаченні

18 жовтня 2012, 13:27

Найактивніше 8-14 жовтня на загальнонаціональному телебаченні представлена Партія регіонів – 43,3%  від загальної кількості політичної інформації

Такий звіт за результатами тижневого моніторингу ЗМІ, проведеного асоціацією "Спільний простір" та Комітетом "Рівність можливостей", оприлюднила Телекритика.

На другому місці  Об’єднана опозиція – 13,8%.

Реклама:

Найпасивніше висвітлювалася діяльність партії "Україна-Вперед!" (2,8%) та КПУ (4,2%).

Збільшився порівняно з попередніми тижнями відсоток представлення УДАР (6,4%) та "Свободи" (8,8%).

Найгучніші політичні події, представлені на телебаченні минулого тижня: переговори між Об’єднаною опозицією та партією УДАР про узгоджених кандидатів в округах; марш у Києві до 70-ї річниці створення УПА, організований  партією "Свобода".

РЕКЛАМА:

Також представлені прийняття закону про біометричні паспорти регіонала Василя Грицака, якому нібито підконтрольне підприємство із виготовлення паспортів ЄДАПС.

Партія регіонів продовжує вести виборчу кампанію через діяльність уряду та президента.

У цій загальній кількості інформації про Партію регіонів 21,6% – це суто партійна діяльність. І близько 40% – діяльність урядовців-регіоналів.

Частка інформації про президента, який теж агітує за партію влади, на телебаченні становила трохи більше 11% від загальної кількості  про ПР. Офіційно канали жодного разу не представляли Віктора Януковича як члена партії, але в сюжетах простежується прихована агітація та озвучування програмних тез партії.

Лідери за часткою виборчого контенту відносно загального: TВi (46%), Перший національний (40%) 5 канал (36%). Характерно, що на Першому національному що ближче до виборів, то збільшується частка виборчого контенту.

вибори Партія регіонів ЗМІ
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування