Kantar: Охоплення російських сайтів зменшилося більш ніж в 2 рази

24 травня 2017, 01:30

Охоплення російських ресурсів Vk.com, Ok.ru. Mail.ru і Yandex зменшилося в 2-2,4 рази.

Такі дані 23 травня наводить проект інтернет-досліджень Kantar TNS CMeter.

При цьому сумарно, з 20 травня їх середньодобове десктопне охоплення впало в 2,3 рази.

Реклама:

Відзначається, що найбільш відчутне падіння почалося 22 травня, коли більшість провайдерів включили блокування. При цьому фахівці підкреслюють, що зазвичай в понеділок охоплення зростає, проте на цьому тижні воно продовжило падіння.

 

Керівник проекту вважає, що, незважаючи на поширення інформації про те, як "уникнути блокування", користувачам простіше перестати користуватися заблокованими ресурсами.

РЕКЛАМА:

При цьому Facebook як і раніше залишається у виграшній ситуації - приріст добового десктоп охоплення становить 30%.

Також зліт продовжує Opera.com - тижнева аудиторія сайту зросла з 1% до 12%.

Як відомо, 16 травня 2017 року президент Петро Порошенко підписав указ, яким ввів в дію рішення РНБО про оновлення списку санкцій проти низки російських компаній, серед яких соцмережі "Вконтакте" і "Одноклассники" і компанія "Яндекс".

Прес-служба українського офісу стверджує, що "ВКонтакте" завжди обходили політику стороною і назвали себе найпопулярнішою соціальною мережею в Україні.

За інформацією ЕП, на сайт Вконтакте щомісяця заходить 15,8 млн унікальних користувачів.

Більше про нові санкції читайте тут: Новий фронт або шлях до цензури: навіщо Порошенко блокує російські соцмережі

соцмережі інтернет
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування