У Порошенка не знають, скільки витрачають на рекламу його сторінки у соцмережі

Субота, 11 серпня 2018, 13:12

В адміністрації президента України Петра Порошенка не знають про обсяги витрат на ведення і рекламування сторінки глави держави у соцмережі Facebook та стверджують, що не розміщують зовнішньої реклами з його іменем. 

Про це йдеться у відповіді АП на інформаційний запит Громадського руху ЧЕСНО.

Зокрема, на питання про витрати на адміністрування сторінки президента в АП заявили, що не володіють даною інформацією, оскільки цим не займаються. 

На сторінці президента у Facebook публікують як інформацію про діяльність і позиції Порошенка, так і різні ролики і зображення, які радше варто трактувати як рекламні, зазначають у ЧЕСНО. 

"Сторінка президента - одна з найпопулярніших серед українських політиків. На неї підписано понад 1,4 млн користувачів, і кількість підписників зростає - з 2 липня до 11 серпня кількість вподобань сторінки зросла майже на 300 тисяч.  При цьому на сторінці одночасно рекламують десятки дописів, одні з них безпосередньо стосуються діяльності президента, інші просто закликають вподобати цю сторінку", - зазначають у громадському русі. 

Разом з тим активісти зауважують, що перша хвиля зовнішньої реклами із зображенням Порошенка у масштабах країни з’явилася у червні. За тиждень після розміщення значну частину площин із зображенням Порошенка замінили на партійну рекламу з БПП.

Друга хвиля реклами з іменем Порошенка з’явилася у липні та розміщена досі.

Протягом місяця  кількість вподобань сторінки глави держави у Facebook зросла майже на 300 тисяч
На сторінці рекламують десятки дописів, одні з них безпосередньо стосуються діяльності президента, інші просто закликають вподобати цю сторінку.
перша хвиля зовнішньої реклами із зображенням Порошенка у масштабах країни з’явилася у червні, друга - у липні, і її розміщено досі. 

"Розміщення такої кількості площин мало б обійтися президенту щонайменше у кілька мільйонів гривень, однак інформація про такі видатки у декларації президента не фігурує. "Невідомі" розміщують подібну рекламу, хоч і у менших обсягах, уже кілька років поспіль, однак походження цієї реклами чи джерела її фінансування невідомі", - зазначають у ЧЕСНО.

"Це свідчить про фінансову непрозорість і непідзвітність президента. Разом із тим політичні партії, які також розгорнули свої рекламні кампанії (перед виборами-2019 - ред.), мусять звітувати про витрати на них перед НАЗК, що ... створює нерівні умови політичної конкуренції", - підкреслюють у ГО. 

Читайте також: 

Квазікандидати 

Він і Вона. До чого готуються штаби Порошенка і Тимошенко 

Порошенко, Рак і Щука, або Хто зайвий у ЦВК