УЗ ввела заборону на навантаження брухту на адресу АрселорМіттал

29 вересня 2018, 19:18

З 27 вересня "Укрзалізниця" ввела конвенцію на навантаження брухту на адресу підприємства АрселорМіттал Кривий Ріг у вагонах філії "Центр транспортної логістики".

Про це повідомляє прес-служба УЗ.

Як наголошується, це зумовлено необхідністю мінімізувати втрати "Укрзалізниці" від неефективного використання вагонів меткомбінатом.

Реклама:

"Через хронічні тривалі  затримки вагонів на під’їзних коліях цього підприємства та несвоєчасне їх розвантаження Укрзалізниця щодоби втрачає понад 400 вагонів, які могли б бути задіяні у перевезеннях", - йдеться у повідомленні.

"Унаслідок такого недбальства "Укрзалізниця" недоотримує значні доходи, які вкрай необхідні для оновлення парку тягового та рухомого складу", - заявили в компанії.

За даними УЗ, наразі Арселор Міттал Кривий Ріг понаднормово затримує на своїх під’їзних коліях в очікуванні вивантаження понад 2 тисячі вагонів, у тому числі більше 600 вагонів філії "Центр транспортної логістики" ПАТ "Укрзалізниця".

РЕКЛАМА:

"Понад 3 доби простоюють 1034 вагонів, більше 10 діб – 316 вагонів. Окремі вагони з вантажами на підприємстві не вивантажують по 60-70 діб, в основному це брухт, вугілля та флюси", - повідомляє прес-служба.

В "Укрзалізниці" наголошують, що такі тривалі затримки вагонів, які допускає АрселорМіталл Кривий Ріг, порушують загальний технологічний процес перевезень.

Раніше генеральний директор підприємств ArcelorMittal в Україні і Казахстані Парамжіт Калон заявив, що трансформація ПАТ "Укрзалізниця" "призвела до хаосу на ринку залізничних перевезень і ускладнила роботу великого бізнесу в Україні".

Калон підкреслив відсутність узгодженості в роботі керівництва "Укрзалізниці" в головному офісі і на місцях.

"Укрзалізниця" назвала звинувачення з боку ArcelorMittal спробою перекласти відповідальність за власні помилки.

Економічна правда

Укрзалізниця тарифи
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування