“Поїзд далі не їде”. Чому в столиці стався транспортний колапс і чи можна було його уникнути?

“Поїзд далі не їде”. Чому в столиці стався транспортний колапс і чи можна було його уникнути?

Зранку 8 грудня міська влада Києва повідомила, що з наступного дня на аварійний ремонт закривається ділянка тунелю метрополітену на Оболонсько-Теремківській лінії між станціями "Либідська" та "Деміївська". Однак вже в обід того ж дня рух "синьою" гілкою від "Либідської" до "Теремків" перекрили достроково.

Озвучена причина - аварійна ситуація у тунелі, який почало затоплювати ґрунтовими водами, а також нові тріщини на стінках тунелю. Цьому передувало багаторічне недофінансування обслуговування мережі громадського транспорту та хаотична забудова у столиці.

Які ще інфраструктурні проєкти Києва можуть зазнати аварійних ситуацій? Коли може відновитися рух поїздів до "Теремків"? Які висновки з цього можуть зробити інші міста України? Про це ми говорили з журналістом "Економічної правди" Олександром Колесніченком.

Детальний розбір аварійної ситуації у київському метрополітені читайте в матеріалі "Української правди" "Теремки і Голосіїв без метро. Що трапилось з "синьою" гілкою метрополітену".

Хроніки економіки

Встигнути за всіма економічними подіями в Україні буває непросто, особливо в умовах, коли українська економіка стала однією з пріоритетних цілей РФ під час великої війни. 

Встигати за світовою економікою у таких умовах і зовсім може виявитися завданням "з зірочкою". 

Як економіка України переживає найскладніший період у сучасній історії? Що буде з нашими заощадженнями та яке теперішнє та майбутнє очікує на курс гривні? Як війна впливає на економіку світу? 

У цьому подкасті Економічної правди журналісти Ярослав Вінокуров та Анастасія Дячкіна спробують відповісти на ці питання, а також у деталях пояснити, як працює економіка країни та світу.

Слухайте подкаст Хроніки економіки на зручній платформі:
Подкасти українською Подкасти
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування