"Оглядач" винен Ахметову понад 100 тисяч доларів

32 перегляди
26
Вівторок, 10 червня 2008, 20:58

Інтернет-видання "Оглядач" має виплатити бізнесмену Рінату Ахметову 100 000 доларів США.

Таке рішення прийняв Високий суд Правосуддя в Лондоні 5 червня 2008 року, йдеться в прес-релізі компанії "Ейкін Гамп Страусс Хауер енд Фельд", що представляла інтереси Ахметова.

"Високий суд Правосуддя в Лондоні присудив збитки в розмірі 100 000 доларів США і судові витрати на користь Рината Ахметова в справі про наклеп проти Інтернет-видання Оглядач. Приводом для розгляду стала низка статей, у яких містилися численні брехливі заяви на адресу Ахметова", - говориться в повідомленні.

Постанова також винесена проти двох редакторів видання Олега Медведєва і Ярослава Білика, а також проти журналіста Тетяни Чорновіл.

Адвокат Ахметова Марк МакДаугалл повідомляв, що Ахметов "задоволений рішенням Високого суду".

"Ми маємо намір рішуче домагатися виконання постанови у цій справі про наклеп проти "Оглядача" та інших відповідачів в Україні", - додав він.

"Ми вважаємо, ця справа має ясно показати тим, хто навмисно публікує хибні заяви в Інтернеті, що будь-яке безвідповідальне використання неперевіреної інформації не залишиться безкарним", - заявила інша адвокат Ахметова Лора Тайлер.

Раніше Ахметов заявляв, що всі грошові суми, присуджені йому в цій справі як компенсація збитку, будуть направлені ним на благодійні цілі в Україні.

powered by lun.ua
Авторизуйтесь щоб писати коментарі
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення
IP: 213.227.207.---СлавікБігун..
Моя студентка в курсі "Навчальні судові процеси", який викладаю в Могилянці, досліджувала цю справу. Вона стверджує, що журналісти не були в курсі деталей позову?судових засідань. Словом, це мені, як юристові, видалося дивним. Щодо того, чому звернення було до англійського суду, то це пояснюється тенденцією, а також особливостями більш прихильного законодавства. Позивача ж представляла елітна юридична фірма, що базується в Нью-Йорку, а також британська фірма "Шіллінгс". ЮрСлава: www.bihun.info
IP: 77.123.28.---rodina..
Срочно!!!
В Киеве по улице Березняковская, 12 уничтожают людей и деревья!!!!!
Где власть, которая должна заботится о гражданах!
Почему мы страдаем от произвола и насилия захватчиков???????????
IP: 77.123.47.---don-king..
Опять наступление на свободу слова. Скоро у нас как у северных соседей будут закрывать каналы и (не дай Бог конечно) уничтожать независимых журналистов. Обиднее всего что посягания на свободу слова подтвердил лондонский суд.
IP: 195.---VPERED..
Цікаво, які ж там неперевірені "хибні заяви в Інтернеті" надрукував Оглядач. На таку святу людину як Ахметов. Який поганий Оглядач. Адже всі знають, що свої мільярди Ахметов заробив чесно. Картярським шулерством не займався, утюгами підприємців не катував, жертв своїх не розстрілював, "Дніпроенерго" в держави не крав...

Крім "Високого суду Правосуддя", бачите які ще в нього доморощені адвокати 11.06.08 00:02 ___Андрей-с-Востока.

IP: 77.121.112.---UGANIN..
забыл уточнить....это все "моральный ущерб" - 24 миллиона...истцу который живет в Швейцарии и ни разу в заседание не появился....
Усі коментарі