ЯНУКОВИЧА ОГОЛОСИЛИ ПРЕЗИДЕНТОМ

16 переглядів
636
Неділя, 14 лютого 2010, 15:57

Переможцем президентських виборів є Віктор Янукович. За нього проголосували 12 481 266 виборів, що становить 48,95%.

Тимошенко підтримали 11 593 357 виборців, що становить 45,47%.

Не підтримали жодного кандидата 4, 36%

Відповідний протокол складено Центральною виборю комісією о 15:50.

Його підписали всі члени ЦВК, крім членів ЦВК від БЮТ -  Магери, Усенко-Чорної, Жиденка, Швеця, Шелудька, які підписали протокол з окремою думкою.

"Цей протокол дає підстави оголосити результати виборів", - заявив голова ЦВК Володимир Шаповал.

"За підсумками повторного голосування виборів більшу кількість голосів одержав Янукович Віктор Федорович. ЦВК оголошує обраним президентом України Януковича Віктора Федоровича", - заявив Шаповал.

Відповідно до закону, публікація результатів президентських виборів для вступу їх у силу не потрібно.

Таким чином, з 14 лютого починається відлік 30-денного терміну для прийняття присяги і вступу на посаду Януковича.

Українська правда

powered by lun.ua
Авторизуйтесь щоб писати коментарі
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення
IP: 77.47.162.---Dalai_Lama15.02.2010 18:34
Это все Юлькин психоз! Успокойся , Юля, научись принимать поражения..регионы отдали власть в 2004 и к чему это привело?? Всем нравится,может быть добавки?! - Спасибо,мне не нужно,я уже по горло сыт враньем!
IP: 95.134.67.---komdiv15.02.2010 18:05
tatka20101 _ 15.02.2010 15:28
Соболезную всем свидомым. Такая боль, такая боль!)))
Но мне вас отчего-то нисколечки не жаль))))
-------------------------------------------------------------
А несвидомых Даунбассов(алкашей без роду и племени.безмозглых идиотов)
(не путать с трезвым,нормальным и трудолюбивым населением Донбасса)
и ПиСУАРов(південно-східних) в целом мне очень жаль.
Их братва давно приватизировала с потрохами целыми регионами,а они ,
как рабы послушны и бездумны...К сожалению.
Радуются,что имеют право на рабский труд на у них же украденных шахтах и заводах.
То,что строилось несколькими поколениями советских людей и было общенародной собственностью,теперь перешло к даунбасской братве,которую Рабы Даунбасса в пол голоса, с острасткой называют - наши хозяева (жизни).
Молодежь Донбасса,и вообще весь трезвый и трудолюбивый Донбасс понимает,что Янукович - это дикое недоразумение Украины и за это им очень стыдно.
Украина переживет ЭТО Недоразумение !!!
IP: 193.239.178.---brova15.02.2010 18:03
Re: tatka20101 _ 15.02.2010 15:28
Соболезную всем свидомым. Такая боль, такая боль!)
Но мне вас отчего-то нисколечки не жаль)

БУДЕТЕ, "ТАТУСЮ" ЮРОДСТВОВАТЬ НЕ ВЕЛЬМИ ДОВГО)))))))
А ТОДІ, ЯК ВАШ "ХАМ" ОБС...ЕТЬСЯ, МИ ТЕЖ ПОЗЛОВТІШАЄМОСЯ.
ТІЛЬКИ ТЕПЕР ВЖЕ ПО-СПРАВЖНЬОМУ ЯК СВОГО ЧАСУ ПРИБАЛТИ))))
ДА ТАК ЩО НАВІТЬ ПРІЗВИЩА МІНЯТЬ СТАНЕТЕ: ТАМ "ДАНІЛОВ" СТАВ "ДАНІЛОВАСОМ",
А В НАС "ДАНИЛКОм" ПОПРОСИТЬ ЗАПИСАТИ))))
ХОЧА, НІ! ..."ДАНИЛКО" ВЖЕ ЗАЙНЯТО ОДНІЄЮ ТІТКОЮ ЦИЦЬКАСТОЮ)))))
IP: 193.33.202.---svoboda-UA15.02.2010 15:00
Янукович поймал золотую рыбку.
Рыбка:
- Ну, какие у тебя три желания?
Янукович:
- Слышь, селедка, да вроде все у меня есть, может тебе че подогнать?
И отпустил рыбку.
Рыбка думает: "реальный пацан, все равно выполню его желания. Что захочет, то и сделаю".
Едет Янукович по трасе, обгоняет его Майбах.
Вот, думает, реальная тачка, себе бы такую!
Опа, - едет уже в Майбахе, кожаный салон, красное дерево, телек Fashion TV показывает, девки по подиуму ходят.
Янукович смотрит и думает: мне бы такую секретаршу.
Оп, - и сидит уже рядом девушка....
"Эх, мне бы годков двадцать назад" - думает Янукович.
Опа, .... - камера, нары, баланда в руках.
IP: 78.159.37.---Химера15.02.2010 14:45