Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Фірташ запевняє, що він не монополіст

П'ятниця, 3 червня 2011, 11:33

Бізнесмен Дмитро Фірташ стверджує ,що не є монополістом на хімічному ринку України.

Про це він сказав в інтерв'ю "Фокусові".

"Ми не монополісти. Коли беремо цифри і починаємо рахувати тонни, починаємо розбирати ринок, то стає очевидним, що ми не монополісти З АМК у нас йде дискусія. Вони кажуть, що із шести азотних заводів чотири в нас", - сказав він.

"А візьміть чотири заводи, візьміть окремо Одеський припортовий, візьміть

"Дніпразот", візьміть росіян, що мають склади в Україні. ... Коли беремо цифри і починаємо рахувати тонни, починаємо розбирати ринок, то стає очевидним, що ми не монополісти", - пояснив Фірташ.

На думку Фірташа, з настанням глобалізації тільки великі компанії можуть вижити.

"По-іншому бути не може. Якщо раніше Україна контролювала 17% світового ринку, то сьогодні – тільки 3%. Конкуренція величезна. Не дуже давно Китай купував хімію, а сьогодні він один з великих експортерів. До 2015 року світ збирається вкласти в розширення виробництва добрив близько 80 мільярдів доларів! І де тут Україна? Щоб стати гравцем на ринку, важливо консолідувати активи", - вважає він.

"Я поставив запитання Антимонопольний комітет має переглянути свої підходи, оскільки життя міняється Антимонопольному комітетові: чому Російська Федерація дозволяє злиття "Уралкалія" і "Сильвініту" – це явний монополіст не те що в країні, але й у світі. І антимонопольна служба їм дає дозвіл, говорить: ми зміцнюємо позиції Росії на зовнішніх ринках. Те ж саме я говорю про Україну", - заявив Фірташ.

"Для нас, українців, яка задача важлива? Щоб ми мали свою позицію на ринку. Щоб з нами вважалися, ми могли заробляти нормальні гроші, щоб баланс валюти в нас у країні був у порядку, щоб ми платили податки. Укрупнення – це єдине правильний шлях. На мою думку, Антимонопольний комітет повинний переглянути свої підходи, оскільки життя міняється", - відзначив бізнесмен.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: