Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Чепак чекає порад журналістів, як проводити "ротацію" в пулі Януковича

Середа, 27 липня 2011, 13:33

Прес-секретар президента Дарина Чепак закликає журналістів визначити правила роботи журналістів та прес-служби президента.

Про це вона написала у своєму блозі на "Українській правді".

За словами Чепак, вона 3-й місяць розмірковує над стандартами, які варто впровадити в Україні, і вивчає досвід інших країн у цій сфері.

"Я пропоную журналістській спільноті вивчити іноземний досвід роботи президентських пулів, і з цим багажем сісти за стіл переговорів. В результаті цієї роботи я пропоную визначити правила роботи журналістів та прес-служби президента", - пише вона.

Чепак планує публікувати у блозі інформацію про функціонування пулів та прес-служб за кордоном і пропонує журналістським профспілкам, окремим журналістам та усім небайдужим до теми свободи слова обговорювати це у блозі чи на її сторінці в Фейсбуку.

Чепак констатує, що правила формування журналістських пулів в Україні "міняються з кожним новим керівником".

Вона зазначає, що в США в залі для брифінгів є лише 49 крісел, і кожне з них належить конкретному ЗМІ, а в президентський літак представники ЗМІ потрапляють, лише сплативши грошовий внесок.

"В Німеччині на брифінги в Бундестаг потрапляють лише журналісти, які мають посвідчення профспілки. Якщо журналіст веде себе неадекватно – прес-служба звертається до профспілки, і журналісти вирішують в своєму професійному об'єднанні: чи залишати посвідчення тому журналісту, який порушує правила формату", - пише Чепак..

За її словами, "в нашому випадку жоден з цих прикладів не працює".

"В Україні є щонайменше 4 профспілки журналістів, жодна з них не об'єднує всіх працівників ЗМІ, на жаль. ЗМІ скаржаться, що їм не вистачає грошей для того, щоб оплачувати польоти своїх груп за кордон", - пояснює Чепак.

На її думку, "зовсім важка ситуація з інтернет-ЗМІ – ринок зовсім не структурований, існує величезна кількість рейтингів, які кардинально різні".

"Визначити масовість і порівняти аудиторії інтернет-видань неможливо. Єдине, що залишається – це робити ротацію в пулі. І власне, правила цієї ротації з інтернет-ЗМІ пропоную також обговорити", - заявляє Чепак.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування