Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

"Джинса" є у третині матеріалів регіональних ЗМІ - дослідження

Понеділок, 28 травня 2012, 22:01

Частка матеріалів з ознаками замовності політичного спрямування в ЗМІ п’яти українських областей та Криму складає 37%.

Такими є результати дослідження громадської організації "Український освітній центр реформ", яке цитує "Радіо "Свобода".

Частка неналежно маркованої реклами складає 33%, "джинси" комерційного характеру - 30%.

Дані моніторингу свідчать, що відсоток політичної "джинси" фактично не зменшується (у березні було на 1% більше).

Моніторинг охоплював ЗМІ у Львівській, Донецькій, Харківській, Сумській та Вінницькій областях та Криму.

Найбільший відсоток матеріалів з ознаками політичної та комерційної замовності зафіксовано експертами у Сумах - 38,2%, Донецьку - 36,6% та Харкові - 26,6%.

"Український освітній центр реформ" здійснює медіа-моніторинг на предмет дотримання професійних стандартів регіональними друкованими та он-лайн медіа.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
02:13
Пентагон "буквально перевертає небо і землю", щоб швидко доставити зброю в Україну
01:10
Центр дослідження енергетики: Україна використовує 12 ГВт електрогенерації, 8 з них просить у сусідів
00:15
Харків під ракетним обстрілом: пролунали вибухи
00:10
У прокат вийшов байопік про письменників Розстріляного відродження "Будинок "Слово": огляд
23:40
Генштаб: На Харківщині тривають бої за населені пункти, які перебували в сірій зоні
23:28
Новини економіки 10 травня: найбільший в Україні центр протезування, 7 млрд на відбудову енергосистеми
23:16
фото"Можу три дні оговтуватися від зйомки". Як це – бути фотографкою пологів
23:04
Угорщина: Багаторічний план НАТО щодо України "може призвести до світової війни"
22:52
оновленоУ тимчасово окупованих Ровеньках на Луганщині повідомили про вибухи на нафтобазі
22:38
БоксБогачук: Якщо Ломаченко програє, то, напевне, завершить кар’єру
Усі новини...
Реклама: