Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Експерт: Рекордна кількість "джинси" на цих виборах була неефективною

Вівторок, 13 листопада 2012, 12:12

Кількість "джинси", яку розповсюджували кандидати в депутати під час виборчої кампанії 2012 року, себе не виправдала.

Про це в ефірі Радіо Свобода заявив президент фундації "Суспільність" Тарас Петрів.

"Цього року "джинса" показала надзвичайно низький рівень коефіцієнту корисної дії. Це не тільки такі хрестоматійні приклади, як кампанія Наталки Королевської чи дивна інформаційна кампанія дивного чоловіка, якого звати Віктор Медведчук", - зазначив він.

"Практично можемо говорити, що всі мажоритарники, які не досягли результату, так чи інакше намагалися розміщувати "джинсу", але вона фактично не відігравала якоїсь великої ролі. Читач зараз все-таки розумний, вміє дивитися що є що. Головне, щоб це не було основним інформаційним каналом", - зазначив він.

Однак, за його словами, треба розрізняти політичну "джинсу" і політичне замовлення.

"Якщо на минулих президентських виборах справді величезні кошти витрачалися на політичну "джинсу", то на цих виборах, це було політичне замовлення, за яке просто не платили гроші. Просто була вказівка, так звані, директиви", - повідомив він.

За словами його колеги політтехнолога Тараса Березовця, мінімальна сума, яку канали вимагали сплатити за "джинсовий" сюжет складала 5 тисяч доларів, максимальна - 100 тисяч доларів за один двохвилинний сюжет.

"Деякі канали продавали не просто пакети інформаційної підтримки, а навіть місця експертів в студії", - додав Петрів.

Як відомо, за оцінками Doors Consulting, партія "Україна-Вперед!" витратила на передвиборчу кампанію найбільше - близько 60 млн доларів.

Сума, яку українські партії витратили на виборчу рекламу, складає близько 225 мільйонів доларів.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: