Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

В Україні найчастіше DDoS’ять ЗМІ й інтернет-магазини

Четвер, 15 листопада 2012, 13:53

Онлайн-портали комерційних організацій в Україні продовжують зазнавати регулярних DDoS-атак.

Про це йдеться у дослідженні "Лабораторії Касперського", повідомляє ain.ua.

Так, близько третини всіх кібератак, що проводяться в Україні, припадає на бізнес-сайти (30%).

Часто жертвами DDoS стають онлайн-ЗМІ (20%), а також інтернет-магазини (19%).

За словами експертів, якщо атака на портали ЗМІ - зручний спосіб отримати великий цільовий трафік, який згодом можна перетворити в гроші, то причиною DDoS-атаки на майданчики інтернет-торгівлі може стати здирництво, прикриття інших атак або недобросовісна конкуренція.

Як показує статистика, отримана за допомогою системи моніторингу за ботнетами, середня тривалість атак в Україні в першому півріччі 2012 року склала 11 годин.

Рекордною в доменній зоні "ua" стала кібератака, яка тривала 13 днів 4 години 23 хвилини і була спрямована на сайт маркетингового агентства.

Найбільше команд на старт DDoS-атаки (43 команди) було віддано на сайт компанії, що надає широкий спектр послуг - від ремонту легкових автомобілів до розробки програмного забезпечення.

Світові експерти з інформаційної безпеки очікують подальшого розвитку технологій DDoS-атак, популярність яких пов'язана як з технічної простотою здійснення атаки, так і з труднощами, що виникають при спробах довести факт злочину.

Як відомо, президент Українського хостинг-провайдера MiroHost Олександр Ольшанський заявляв про безпрецедентну хвилю ddos-атак, яких зазнали його ресурси у зв'язку з виборами.

Про напади хакерів заявляли "Батьківщина", Партія регіонів, Компартія, "Україна - вперед" та інші. Також періодично "лягали" інформаційні ресурси, сторінки громадських організацій, органів влади і всіх, хто хоч трохи був причетний до виборів.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: