У грудні "Перший національний" став лідером за кількістю "джинси"

Вівторок, 5 лютого 2013, 11:24

Найбільша кількість матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності у грудні минулого року спостерігалася на "Першому національному".

Про це йдеться в результаті моніторингу "Телекритики", проведеного із 10 по 16 грудня.

За грудень місяць, загальна кількість матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками цензури, була загалом трохи меншою, ніж у попередньому місяці.

Сталу – впродовж трьох місяців – тенденцію до зменшення подібних матеріалів демонструють СТБ і Новий канал. Антилідером цього списку вже котрий місяць продовжує залишатися Перший канал.

"У реалізації політичного замовлення значну роль продовжують відігравати замовчання тем або їхніх складових (позицій і аргументації окремих сторін, експертних оцінок, конкретних фактів і бекґраундів), оприлюднення яких є невигідним для влади", - йдеться в результатах моніторингу.

За загальною кількістю замовчувань важливих тем, думок, фактів також лідерство належить "Першому національному".

Впродовж визначеного періоду грудня минулого року експерти нарахували 71 такий випадок. Таку ж кількість "замовчувань" спостерігали на "Новому каналі". Третю позицію розділив канал СТБ і "Україна" - 70 випадків.

У звіті також повідомляється, що канали групи Пінчука піарять заходи Фонду самого Пінчука і Фонду його дружини, а "Україна" – мистецькі заходи, фінансовані холдингом СКМ.

На Першому каналі піарили Білгород-Дністровський завод медвиробів, СКМ і захід Фонду Фірташа.

"1+1" обстоював бізнес-інтереси феросплавних заводів Коломойського. Крім того, на "1+1" і ICTV вийшло по сюжету про відкриття українського YouTube корпорацією Google.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування