Мороз міг купити тридцять мерседесів Івченка за гроші на вибори

Середа, 19 квітня 2006, 11:09

Розмір виборчого фонду СПУ на виборах 2006 року складає 35,6 млн. грн.

Про це повідомила прес-служба Соцпартії.

Загальний розмір виборчого фонду Соцпартії, відповідно до звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду партії (блоку), складає 35,6 млн. грн.

На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації партія витратила 8,9 млн. грн., з них: 7,1 млн. - на виготовлення друкованих матеріалів, 261,3 тис. грн. - відеозаписів, 22,4 тис. – аудіо записів, 1,15 млн. - предметів, матеріалів (сувенірів, канцтоварів тощо), 330,9 тис. грн. - на придбання канцтоварів, папера, інших предметів і матеріалів для виготовлення матеріалів передвиборчої агітації.

Витрати на використання засобів масової інформації обійшлися СПУ в 24,7 млн. грн.

Вони складаються з таких статей витрат: оплата ефірного часу - 20,4 млн. грн., виступи і реклама на телебаченні - 17,5 млн. грн., на радіо - 2,93 млн. грн., публікації агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ - 3,65 млн. грн.

Інші послуги, пов'язані з проведенням передвиборчої агітації, складають 1,7 млн. грн.

З них транспортні послуги і утримання транспортних засобів обійшлися в 236,9 тис. грн., оренда приміщень, устаткування і т.д., - у 45,3 тис. грн., оренда технічних засобів для ведення передвиборчої агітації - у 234,7 тис. грн., оренда приміщень для проведення зустрічей з виборцями - у 143,2 тис. грн.

На виготовлення (оренду) рекламних щитів СПУ витратила 962,5 тис. грн., послуги зв'язку обійшлися Соцпартії в 27,5 млн. грн., послуги електрозв'язку - 21,2 тис. грн., послуги поштового зв'язку - 6,3 тис. грн. Інші витрати на передвиборну агітацію - 752,3 тис. грн.

"Інтерфакс-Україна"

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування