Банкова наказала зняти рекламу з поцілунком Ющенка і Януковича?

Вівторок, 8 грудня 2009, 19:50
У ніч на 8 грудня в центрі Києва були зняті 177 сітілайтів з рекламою тижневика "Комментарии".

Про це повідомляє Телекритика з посиланням на прес-службу холдингу "Еволюшн медіа".

Демонтували рекламні макети з обкладинкою, на якій зображений президент Віктор Ющенко, що цілується з лідером Партії регіонів Віктором Януковичем, із заголовком "Ющенко виторгував крісло прем'єра".

Після того, як видання отримало прес-реліз холдингу, "Еволюшн медіа" отримав інформацію про те, що постери з рекламою журналу знято ще із 69 сітілайтів (з них 63 у Києві і 6 - у Вінниці).

Як заявив голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко з посиланням на інформацію від гравців ринку, нібито був телефонний дзвінок з секретаріату президента до Київської місьдержадміністрації з вказівкою прибрати дані постери.

"Через те, що оператори залежать від комунального підприємства "Київ реклама", вони виконали вказівку КМДА. Нині Асоціація зовнішньої реклами України готує офіційний прес-реліз щодо даної події", - зазначив він.

За даними "Еволюшн медіа", рекламу "Комментариев" у Києві, посилаючись на певні технічні проблеми, демонтують вже втретє протягом року.

Партнери холдингу з інших регіонів повідомляють, що через технічні проблеми реклама тижневика може бути демонтована і в інших областях.

"На жаль, офіційно назвати замовника ми не можемо, адже, як відомо рекламний бізнес напряму залежить від місцевої влади, а відтак, настирливі "прохання" місцевої влади для рекламників є прямим керівництвом до дії", - заявила прес-служба "Еволюшн медіа".

"Проте, насторожує той факт, що в цьому конкретному випадку сюжет нашої реклами взагалі не стосувався столичної влади. Це наводить на думку, що напередодні виборів знову повертається телефонне право", - наголосили у холдингу.

"Не кажучи вже про те, що грубо порушується головний здобуток Помаранчевої революції - свобода слова, гарантом якої, по ідеї, мав би виступати один із фігурантів рекламного сюжету", - зазначили у "Еволюшн медіа".

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування