Легендарне пиво "Радомишль" - у продажу по всій Україні! ®

Вівторок, 3 жовтня 2006, 09:00

Столична корпорація "Рідна Марка" оголосила про зміну упаковки і виведення на всеукраїнський ринок обновленого пива Радомишль™, раніше представленого лише в кількох областях країни. Три сорти класичного ячмінного пива Радомишль™ ("Pilsen", "Світле" і "Темне") будуть випускатися в PET-упаковці обсягом 1 л і 2 л, а також уперше – у пластиковій пляшці 0,5 л.

За словами представників корпорації, оригінальну рецептуру цього традиційного пива було розроблено ще наприкінці 19 століття братами-чехами Ігнатом і Франком Альбрехтами. Високо оцінивши м'яку воду, якість ячменю і хмелю, що вирощувався місцевими селянами, брати вважали Радомишль ідеальним місцем для заснування в місті в 1886 р. власної броварні.

Брати почали з виробництва класичного чеського Pilsen, потім стали освоювати й іншій популярні в Європі сорти – Віденське, Бок-Бірс, Мюнхенське. Броварня швидко набирала обороти, про Радомишльське пиво почали складати легенди і незабаром чехи запустили у виробництво також і власні, оригінальні марки пива – "Українське", "Оксамитне", "Богданові шляхи", "Володимирське особливе". Однак після революції 1917 р., унаслідок націоналізації заводу, усі рецептури було загублено, а слава Радомишльського пива почала тускніти.

Вирішивши відновити за допомогою європейських фахівців оригінальні рецептури варіння дореволюційного Радомишльського, корпорація "Рідна Марка" протягом 2005–2006 р. провела на заводі в м. Радомишль Житомирської області комплексну модернізацію виробництва, встановивши на підприємстві сучасне устаткування, що дозволило істотно збільшити обсяги випуску і продажів продукту.

Серед основних характеристик оновленого пива "Радомишль" - хмільний смак з легкою гіркуватістю, виражений золотавий колір і багата піна. "Працюючи над відновленням оригінального Радомишльського, ми ставили перед собою задачу повернути вітчизняному споживачу класичний, хмільний смак пива, що варилося в нас до революції", - відзначає бренд-менеджер пивного напрямку Корпорації "Рідна Марка" Наталя Ахмерова. "Як і 120 років тому, пиво "Радомишль" виробляється сьогодні невеликими партіями, на основі м'якої, екологічно чистої води, без яких-небудь сторонніх інгредієнтів - що і дозволяє нам зберігати дійсно "живий", натуральний смак легендарного Радомишльського".

Виведення Радомишль™ на національний ринок супроводжується як збільшенням обсягів випуску продукту, так і зміною типу його упакування. Три сорти пива будуть випускатися відтепер винятково в кегах і PET-тарі.

Таке рішення продиктоване тим, що пляшка PET користується сьогодні усе більшою популярністю серед споживачів - за підсумками першого півріччя 2006 р. на частку PET припало 39 % всього українського ринку пивних упаковок. Серед основних конкурентних переваг PET-тари фахівці відзначають високу механічну міцність, що запобігає її биття, екологічність, стійкість до високих і низьких температур, а головне – легкість. При цьому "Рідна Марка" стала першим виробником, що запропонував вітчизняному споживачу пиво в універсальній, зручній як для продажу, так і вживання, пластиковій пляшці обсягом 0,5 л., яка важить практично в 10 разів менше скляної.

Починаючи з вересня поточного року, корпорація "Рідна Марка", що виробляє також пиво Пшеничне Еталон™ і Kristall™, соки і нектари Мрія™ і Морс Лісова Ягода™, планує продавати 3 сорту пива "Радомишль" у PET-пляшках у всіх регіонах України.

 

На правах реклами

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді