За наявною інформацією, апологет режиму Януковича Ківалов уже "полагодив питання" з Порошенком і продовжить "куруватиме" судову владу уже в команді нового президента.
Судовий процес у справі Павліченків має бути відкритим, з прямою трансляцією на 1-му національному каналі державного телебачення. У такому випадку кожний бажаючий може бути у ролі присяжного і робити власні висновки щодо доведеності чи не доведеності вини Павліченків.
Римляни вважали, що краще не покарати 10 винних, ніж покарати одного невинного. Такий підхід давав їм можливість забезпечити довіру суспільства до держави та її інститутів. Абсолютно іншу картину спостерігаємо в сучасній Україні.
Новий лідер не повинен робити пусті заяви про свою готовність зробити 10 кроків на зустріч людям, як у свій час обіцяв Віктор Ющенко. Новий лідер має діяти. І для початку зробити хоча б два кроки, які дадуть можливість подолати корупцію й звільнити від бюрократичних пут економіку.
Через Міністерство оборони досить легко встановити, хто, де і в яких операціях брав участь і у зв’язку з цим визначити розмір компенсації. При цьому держава має подбати і про сім’ї тих, хто загинув при виконанні військового обов’язку.
Виправити становище й зняти політичну напругу в суспільстві може лише справедливий суд. В іншому випадку, криза правосуддя може перерости в політичне протистояння.
Головним арбітром при виникненні спорів між вищими органами державної влади має виступати народ. Для цього в Україні має широко використовуватись інститут референдуму.
В різних регіонах України починають виникати громадські рухи, діяльність яких спрямована на вирішення загальнодержавних проблем. Організовуються вони навколо політично активних громадян і депутатів місцевих рад, довіра до яких є значно більшою ніж до депутатів Верховної Ради.
Зрозуміло, що кандидат, який за своє обрання пропонує гроші, ніколи не буде захищати інтереси виборців. Він буде використовувати державну посаду лише для того, щоб лобіювати власні інтереси і повернути витрачені на виборчу кампанію кошти. Інакше втрачається сенс підкупу виборців
Той факт, що досить велика кількість народних депутатів України займаються підривною діяльністю, діє всупереч інтересам українського народу – є очевидним.
В той час як в Україні проходять масові акції протесту проти нового Податкового кодексу, багато підприємців припиняють свою діяльність, збільшується відтік інвестицій з реального сектору економіки, у Грузії спостерігається абсолютно протилежна картина.
Партія "Наша Україна" створювалась на демократичній основі, і тому слід сподіватись, що з'їзд партії поставить усі крапки над "і". У цій партії може бути лідер – але ніколи не буде вождя.
На сучасному етапі розвитку української державності повернення до мажоритарної системи виборів дасть можливість сформувати депутатський корпус, який буде складатись із громадян, які користуються найбільшою довірою виборців.
Можна намалювати таку картину: Україна розколюється на два ворогуючі табори. Умовно її можна розділити на прибічників диктатури й прихильників демократії. Очевидно, що в результаті такого розвитку події може виникнути силове протистояння, внаслідок якого можуть з'явитись дві нові держави.
Для забезпечення дотримання вимог Основного закону і своєчасного проголошення початку виборчої кампанії час ще є. І ЦВК має це зробити до 27 листопада 2010 року.
Тих, які не візьмуть участі у виборах, можна вважати такими, що утримались. Тобто вони не заперечують проти вибору того кандидата, за якого проголосувала більшість.