Україна повинна мати стратегію повернення Криму та ОРДЛО після кінця режиму
Путіна. Три компоненти плану дій: повернення території, відшкодування збитків та
покарання винних.
Цього року перезавантаження влади відбудеться – якщо не в липні, то в жовтні. Це друга ітерація, яка, на жаль, відбувається із запізненням у 2-3 роки. Які люди прийдуть до Верховної Ради та Кабінету міністрів? Необхідно сформулювати критерії та спробувати донести їх до суспільного загалу.
Аналіз результатів першого туру виборів з точки зору математики. Феномен дільниць зі 100% явкою, вкидання бюлетенів та мінливість підтримки виборців Порошенка.
На що зважати при виборі нових політичних лідерів України – досвід роботи у провідних компаніях та на ключових посадах чи диплом, отриманий у ВНЗ із залізною висококласною репутацією? Спробуємо розібратись.
Держава часто зазіхає на права громадян і намагається обмежити їхні свободи, хоча саме вона має служити громадянам, а не навпаки. Державу, як злого собаку, потрібно тримати на короткому повідку й у наморднику.
Будь-який орган державної влади служить не державі, а суспільству. Тому повинен орієнтуватися на задоволення потреб громадян, захист їхніх прав та інтересів.
Конституція – це суспільний договір між громадянами, і законодавчий орган не має мандата на його укладення. Це можуть зробити тільки громадяни шляхом проведення референдуму.
Національні інтереси – це евфемізм, який використовується для того, щоб протягнути "державні" інтереси до Конституції і поставити їх вище інтересів громадян. (рос.)
Потрібна система запобіжників, яка ускладнює популізм або внесення поправок, що продиктовані не довгостроковими трендами, а швидкоплинною політичною вигодою. (рос.)
Послуги місцевого самоврядування можуть і повинні бути платними. Адже лібертаріанський підхід чітко говорить, що кожен повинен платити за себе, і ніхто – за інших. (рос.)
Навмисне використання недосконалостей букви закону, що викривлює дух закону та підриває довіру громадян до судової влади, є кримінальним злочином. (рос.)
Умовами формування справжньої судової гілки влади повинна стати її справжня, а не фіктивна незалежність від інших гілок влади, і прозорість для громадян. (рос.)
Співробітниками виконавчої влади не можуть бути особи, які перебували на суспільній службі понад 20 років. За шкоду, завдану своїми діями третім особам, вони відповідають усім особистим майном. (рос.)