У системі комунального обслуговування є проблеми, але руйнувати її заради ефектних передвиборних обіцянок, оперуючи популістськими лозунгами - як мінімум нечесно по відношенню до киян.
Чи припинить нас обслуговувати ЖЕК? Кого нам нав’яжуть замість ЖЕКу? Чи зможемо ми створити ОСББ після 1 липня 2016 року? Це лише вершина айсбергу тих питань, які скотилися на усіх нас за останні півроку.
Саме конкретний мешканець квартири найбільше зацікавлений в контролі ремонту. Прискіпливість людей виправдана, адже будівельник зробив справу й пішов, а їм в цьому будинку далі жити.
Принцип економії повинен братися за основу не лише на рівні окремо взятої родини, яка прагне зменшити суми в платіжці, а й стати новою ідеологією розвитку теплового господарства столиці.
ЖЕКи засиділися в радянському минулому з його адміністративними підходами до управління та відсутністю сучасних стандартів сервісного обслуговування. Для багатьох людей похід до ЖЕКу спричиняє широку палітру негативних емоцій