Микола Топалов

журналіст Економічної правди
Facebook
Усі публікації автора

Криза – не аргумент. Комерційний директор Wizz Air: про ціни на квитки, відновлення рейсів та нову базу в Україні

Мінус 37 доларів за барель: що відбувається з ринком нафти

В "Укрзалізниці" знову змінюється керівник: хто може очолити держкомпанію

Гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін: Після кризи ми не побачимо дешевих авіаквитків

Найгірша за 100 років нафтова криза: чи зможе ОПЕК+ зупинити обвал цін

"Дожити" б до літа 2021 року". Президент МАУ Євген Дихне, що буде з МАУ

СЕО Join UP!: здоров'я і життя українців важливіші за будь-яку меркантильну мету, але не вбивайте нас

5:1 на користь секонд-хенду: як змінився авторинок України

Тандем "Приват" – "Нафтогаз": як Коломойський торгується за зміну акцизів на бензин та автогаз

Літак, поїзд чи автобус: наскільки подешевшали внутрішні авіаперевезення в Україні

"Підпис здесь і підпис здесь": чому уряд не поспішає розкривати деталі співпраці з Deutsche Bahn

"Чорний вівторок" для голови "Укрзалізниці": за що звільняють Кравцова і чому це буде непросто

Боротьба з вітряками: чому війна з нелегальними АЗС може закінчитися провалом

Глава Держгеонадр Роман Опімах: У мене був тільки аванс, 16 тисяч гривень

Слуга Кременчука: як ціни на автогаз можуть злетіти через завод Коломойського

Ціна на газ зміниться: що за новий інструмент придумав уряд і як він дозволить економити

Чотири війни Коломойського. Як олігарх повертає свій вплив

Подкаст "Кляті питання": Що буде з цінами на газ з 1 січня та як це вплине на ваші платіжки?

Реклама:
Головне на Українській правді