Усі матеріали автора
Ера непотизму має завершитися: що підсвічує розслідування НАБУ і САП про "відкати" в Енергоатомі

У якій площині криється корінь злочинної схеми і що з цим можна зробити.

Запит на системні реформи: чи здатна на них влада?
Українці природжені бути незалежними
Мінус 1 бал в Індексі сприйняття корупції–2024: чому це сигнал для влади
Під захистом Конституції: як Основний Закон рятує країну під час війни
Чого очікувати від конкурсу ВАКС та чому варто на нього подаватися?
Дорога з чіткою метою: що показують результати Індексу сприйняття корупції–2023
Туман війни у боротьбі з корупцією: що передувало рішенню Єврокомісії
Деякі кроки для боротьби з корупцією Україна зробила, вони можуть видаватися непомітними, але є дійсно суттєвими.
Перший аудит антикорупційного органу НАЗК відбувся – що далі?
Аудитори не визнали роботу Агентства неефективною. Утім й ефективною її теж не назвали.
Україна в Індексі сприйняття корупції–2022: як зламати маятник корупції?
Україна увійшла до списку 15 країн, які за підсумком останніх 10 років показали найбільший прогрес у Індексі сприйняття корупції.
Конкурси в антикорупційні органи. Сміливі, професійні, доброчесні, цей виклик – для вас
Прозора відбудова. Навіщо ми створили коаліцію громадських організацій RISE Ukraine
Українські та міжнародні громадські організації, ініціативи, державні інституції та експерти об’єдналися, щоб допомогти Україні відновитися і стати кращою.
Україна і корупція: чому Данія, Швеція і Нідерланди проти кандидатства до ЄС
100 днів антикору під час війни
Чому Україні важливо бути на саміті G20
Механізму виключення країни з групи поки що не існує, хіба що росія захоче піти з G20 самостійно. Утім, після анексії Криму G8 все ж стала G7, тож не виключено, що з часом ми побачимо і G19.
Ситник завершив роботу в НАБУ. Якими були 7 років і чого чекати далі?
НАБУ доводить – недоторканих немає. Чиновники, судді, адвокати несуть справедливі покарання за злочини.
Зовнішній аудит ефективності НАЗК: що це і як проходить незалежна перевірка?
Антикорупційний пілот Зеленський із дворічним стажем: якою буде посадка
Другий рік Зеленського виявився дуже непростим. Здається, наш президент загубився в хмарах, хоч теоретично й знає, куди і як летіти. 
Слухняне “око государеве”: чим запам’ятається перший рік Венедіктової у Генпрокуратурі
Попередній генпрокурор перестав бути “своїм”, треба було знайти людину ближчу і зручнішу. Нею і стала Ірина Венедіктова.
Боротися попри все: історія одного антикорупційного року
Боротися попри все: історія одного антикорупційного року
Якою ж була боротьба з корупцією в Україні за останній рік? Як вона змінилася і… чи залишається ще боротьбою, чи ми знову борсаємося в болоті? Спробуємо розібратися.
Складний шлях до простих перемог: навіщо працюють офіси підтримки реформ
Проєктні офіси уможливлюють утілення реформ не всупереч держінституціям, а спільно з ними.
Конституційна криза: як вирішувати проблему
Суть проблеми, яку КСУ порушив минулого вівторка, набагато ширша, а наслідки цього рішення впливають не лише на просування антикорупційної реформи, а й на подальший розвиток України загалом.
Що змінювали в Конституції України за роки незалежності?
За весь час існування Конституції України її змінювали не один раз, а цілих 7. Загалом же редакцій Конституції було 9 за 24 роки існування документу, якщо не враховувати сам процес її написання.
Білі плями на антикорупційній карті Зеленського
Рік тому під час своєї інавгураційної промови Зеленський пообіцяв збудувати країну можливостей, де всі будуть рівні перед законом. Українське представництво антикорупційної організації Transparency International, яка пропагує прозорість, підзвітність і рівні правила гри, проаналізувало здобутки та провали Зеленського у своїй сфері.
Дивитися можна, чіпати – ні: 10 редакцій закону "Про запобігання корупції" за пів року
6 травня Комітет з питань антикорупційної політики знову взявся за закон "Про запобігання корупції" і знову хоче змінити перелік суб'єктів, які зобов'язані декларуватися.
Вища рада правосуддя – інструмент тиску на суддів?
Вища рада правосуддя, яка має формувати та підтримувати високий рівень професійності та доброчесності суддів, на жаль, стала інструментом тиску на незалежних і порядних суддів.