Мар'яна П'єцух журналіст

"Гоп-стоп" в Криму

Вести мирні переговори з гопником – це наївного справа. Гопник, як і російський шовініст, переконаний: він завжди правий. Думку іншого категорично не сприймає.

Дії Кремля та його нечисленних соратників у Криму нагадують поведінку гопника. Незрозуміла, агресивна, неадекватна, непередбачувана, нахабна й самовпевнена, загалом – нарвана.

Так само, як гопники, що прогулюються по району з кастетами й битами, залякуючи людей тільки своїм виглядом, російські війська брязкають автоматами та БТР-ами, хаотично рухаючись по півострову.

Гопник постійно перебуває в пошуках конфлікту, щоб самозадовольнитися власною зверхністю та приниженням іншого. "Дай рубас", "Сигаретку даш", "Чо ти гониш", "Самий борзий, да?" – достатні аргументи для гопника, щоб вас пограбувати.

Реклама:

Блокуючи українські військові частини, вимагаючи віддати зброю, а інакше штурм – це такий класичний "гоп-стоп" на районі.

У намаганні достукатися до розуму гопника дехто пробує перейти на його мову. Однак забуває змінити пальто на куртку, а капелюх на кепку, чим викликає лише сміх із боку гопника й сарказм: "Как запахло жареным, бандеровци по-русски заговорили".

Та навіть вчепивши ланцюжок на шию – у нашому випадку можна георгіївську стрічку на груди, – наївно сподіватися, що гопник почує й схаменеться. Це пристосуванство дозволяє лиш упевнитися гопнику у власній силі.

Вести мирні переговори з гопником – це наївного справа. Гопник не розуміє прохань і логічних пояснень, бо він з іншого світу, він живе не за законами, а "по панятіям". Гопник, як і російський шовініст, переконаний: він завжди правий. Думку іншого категорично не сприймає.

Гопник як клас виживає лише за рахунок чужого страху й не зупиняється ні перед чим задля того, щоб його боялися. Благання до гопника отямитись, ще й переходячи на його мову, – лише підтвердження цього страху, який дає гопнику впевненості для подальших безчинств.

Є три способи захисту від гопників.

Найпоширеніший спосіб – ігнорувати.

Опускати голову, перестріваючи на дорозі, обходити дворами ті місця, де може водитися гопота .

Україна зберігає спокій, українців благають не піддаватися на провокації. Але чи врятує така тактика від гопника? Коли гопника ігнорують, це його "напрягає" і часто ще більше заводить. Гопника завжди нервує все, що йде не за його планом.

Але ігнорування – ненадійний спосіб. На гопника не обов'язково нариватися, не обов'язково його образити, щоб від нього дістати.

Коли гопнику закортіло чи просто є потреба розім'яти м'язи, у нього завжди є універсальне "Дай прикурить". Гопнику навіть приводу не потрібно, що розбити комусь губу, зламати носа чи повалити жертву на землю.

Якщо сьогодні пронесе, і гопник не перестріне на шляху, щоб "прикурить" – не факт, що не зробить це завтра. Тому ігнорувати гопника – це сподіватися на удачу.

Другий спосіб – завжди носити із собою цигарки й запальничку.

Але він теж ненадійний. Бо не факт, що після цигарки гопоті не захочеться ще й ваших грошей. Зате у вас є вибір – віддати ще й гроші й не отримати в ніс, або віддати гроші й отримати в ніс. Залежно від настрою гопника.

Особам, що тероризують військові частини Криму, можна віддати зброю, але завтра їм захочеться більше. Післязавтра й цілого Криму буле замало.

Такий спосіб захисту – "на сигарету, тільки відчепись" – це спосіб слабака, це шлях до повної задачі району гопнику й готовність жити всім районом за правилами, точніше "по панятіям" гопоти.

Третій і ефективний спосіб захисту з гопником – сила.

Це єдина мова, яку він розуміє: не силу слова, а силу кулака. Відтак, це єдиний спосіб не лише захисту, але й боротьби.

Коли власної сили недостатньо, щоб утихомирити гопників, треба викликати підмогу з іншого району й міліцію з реальною зброєю. Міліцію гопники бояться, бо хоч і герої, але сидіти в тюрмі не хочуть.

Бути у світовій ізоляції Росії не на руку. Інакше задихнуться власним газом, якому в Європі врешті знайдуть альтернативу – бо мати справу з гопником ніхто не хоче.

P.S. Є ще четвертий, значно довший шлях. Гопники не водяться в районах із високим рівнем життя й культури.

Свої там просто не виростають, а чужі не наважиться лізти в чужий район зі своїми "панятіями", бо вмить отримають гідну відсіч.

Мар'яна П'єцух, спеціально для УП

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції "Економічної правди" та "Української правди" може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування